Ristiriitaisia kokemuksia minulla.
LeMansin vaihteistossa RVS on ollut vajaat 2000km, vitosvaihteen jollotus on ehkä hieman pienentynyt, sietämättömästä juuri siedettävälle
tasolle. Tosin vaikuttaa siltä kuin olisi jälleen pahenemaan päin. Vaihteistossa on selvä vika, ei se korjaudu kuin uusilla osilla.
Buellin moottorissa ja vaihteistossa RVS on ollut pari ajokautta, ehkä 6000km. Ainoa havaittava vaikutus on ollut kytkimen toiminnan
huononeminen heti lisäyksen jälkeen. Moottori ja vaihteisto tuottavat metallipurua öljyn joukkoon entiseen malliin.
Omat johtopäätökset ovat, että RVS:n kaltainen lisäaine täytyisi olla aina öljyn joukossa odottamassa alkavaa vauriota.
Silloin se voisi jopa estää tai hidastaa vaurion etenemistä. Rikkinäistä se ei tee enää ehjäksi.
I.H.:n kannattaisi ajaa sitkeästi sillä 4-vaihteella muutama sata kilometriä. Silloin senkin hammaspyörät kuormittuisivat ja lisäaine saisi
mahdollisuuden vaikuttaa.