On siis samanlainen kuin vakio 2-levyinen. Ainoastaan kytkinlevyt on korvattu eri tyyppisillä ja ilmeisesti tuo ”välilevy” on sellaista materiaalia, ettei se mene kieroksi. Ehkä Millepercentolla on omat jouset vielä lisäksi, luulisi että muut osat ovat samoja. Tuskin valmistajia on montaa kun menekki on niin pieni.
http://www.hmb-guzzi.de/shop/Clutch/Clutch-internals/Clutch-disc--Newer---fine---splined-2395-2396.htmlPitää kovan kolkkeen kun kahvaa puristaa. Muulloin ei
Mielenkiintoinen juttu että näissä on eroa, oma kolisee kahva vapaana. Tyhjäkäynnillä aivan tolkuttomasti. Kun puristelee 4-5 kertaa ja kokeilee – löytyy kohta millä kolisee hetken vähemmän. Kuumuus lisää kolinaa ja alhainen tyhjäkäyntikierrosluku.
tarvitse ilmoittaa että "sulla kone hajoo kohta
Tämä efekti kyllä hiukan hävettää. En ole muissa V11:ssa kuullut näin hirmuista kolketta.
Mutta BB1 on tönärikone
Kun venttiilinvälykset lisäävät äänitasoa ja suuri välys vähentää venttiilin avautumismatkaa ja aukioloaikaa (haitallista), miksi on konsensus siitä että tehtaan arvoja pitää lisätä 2V mallien kohdalla (imu 0,10=>0,15, pako 0,15=>0,20)? Ainakin V11 tapauksessa se on yleinen käytäntö.