Vaihdat sen tuohon mun Caliin, niin koitan tulla toimeen sen kanssa.. 
Ei tässä sentään Sportista luopumassa olla, kakkospyörää oikeestaan kattelin. Oon klikannu nettimotossa (ja täälläkin) pitkään ollutta tonnisen Quotan ilmoitusta jo varmaan sata kertaa, himottais ihan helvetisti mut nyt ei vaan oo rahaa enkä viitti kakkospyörää visallakaan ostaa..
Takaisin kytkimeen:
En löytäny kuin muovisen lelu tönärin, mut mittailin kuitenkin levyjä ja toinen vanha oli noin 7mm ja toinen vähän alle, välilevy noin 3,2mm. Uudet levyt selkeesti yli 8mm ehkä noin 8,3mm ja välilevy jotain 3,5mm. Nippuna vanhat vähän vajaa 17mm ja uudet melkeen 20mm.
Eli "vika" ei ole painelaakerissa, säätöruuvissa tms. osissa vaan levyjen paksuudessa. 3 millin ero selittää entistä jäykemmän kahvankin, onhan jouset aika paljon kovemmassa jännityksessä. Jousien lepopituus näytti olevan vielä aika kohdallaan noin 28mm
Miten tää olis järkevintä ratkaista? Onko kytkinvivun virheellisestä asennosta varsinaista haittaa?

Sinne keskiöön tulee se osa,johon kytkin tappi painaa,ja sen osan koneen puolelle on työstetty kampiakselin päässä olevien pulttien kannat,jotta kalvo pääsee painumaan
riittävän syvään.Mulle kävi juuri noin.Ja se koneistus on tarkka.Piti insinöörin tulla ihmettelemään ennen kuin homman tajusin.Sen jälkeen toimi kun junan vessa.
Ei mulla taida olla tommosia?