Joka tapauksessa jotain outoa kokoonpanossasi on johon viittaa tuon säädön riittämättömyys.
Aika monta Guzzin kytkintä tullut niputettua. Ensimmäinen vuonna 1989 ja sen jälkeen useampikin vuodessa eikä säätöruuvin kanssa ole ollut ongelmia.
Kuvissasi näytti olevan kokolailla oikea asento kytkinvivullakin eli noin 75mm vaihdelaatikon kannesta mitattuna vaijerin kohdalla.
Otin kuitenkin vielä laatikon pois, kaikki näyttää edelleen olevan ihan kunnossa.
Vauhtipyörän ja lohkon päädyn irrotin aikaisemmin mutta niitä ei kyllä pysty väärin asentamaan. Kaikki kytkimen tangon osat on paikoillaan ja kuppikin näyttää ehjältä. Tanko ei ole vääntynyt ja jäljistä päätellen tangon molemmat päät uppoaa koloihinsa entiseen syvyyteen.
Levyt näyttää olevan vauhtipyörän sisässä ihan järkevästi, eivätkä ne taida väärinpäin sinne sopiakkaan?
Taas lisää kuvia:




Parissa viimeisessä näkyy painelaakeri jonka toisella puolella on kiinteä prikka ja toisen puolen irtonainenkin oli paikoillaan.
Näyttääkö vivun säätötappi normaalilta? Ei siinä mitään työstöjälkiä tms. näy mutta kuitenkin.
Jos säätötapin lukitusmutterin halusi saada paikoilleen ja kytkimen irroittamaan kunnolla asettui vipu seuraavien kuvien mukaisest:


Aikaisemmissa kuvissa näkyi uusien ja vanhojen levyjen paksuuden ero.
Alkaa pikkuhiljaa taas vähän ahdistaa. Tänään duunissa selailin jo nettimotoakin kaikenlaisia kerettiläisiä ajatuksia mielessäni..