Jotain 50 k nyt Brevalla takana eikä ole käynyt sinisessä mielessäkään vaihdella sitä mihinkään. Viime kevään laitettiin uusi bensiininsuodatin ja tulpat. Muut huollot onkin olleet öljyn, akkujen, jarrupalojen ja renkaanvaihtoja, lukuunottamatta 2011 heinäkussa vaihdettua takapyörän laakeria.
Suomen olosuhteissa kuutosvaihdetta tulee käytettyä aika vähän, oikeastaan vain noilla vähäisillä moottoriteillä. Moottori on jotenkin letkeä vasta päälle 3500 kierroksen tai 4000:ssa. Meikäläisen koivet on hieman liian sammakkona vakiopenkin kanssa, mutta kun olen mittailut mahdollisuuksia ottaa jalkatappeja alemmaksi niin siellä tulee kurvissa maa vastaan. On noillakin säädöillä tehty lähelle 1k päivämatkoja, ettei se niin kovin pahasti rassaa, mutta ilmeisesti kannataisi kokeilla satulan päällä korotustyynyä.
Matka-ajossa moottori on todella taloudellinen, mutta kun viime viikot on kuluneet lähipyörityksessä ja mutkateiden elämyskaahauksessa niin kyllä tällekin soppa maistuu, selvästi alle 300 km:n on syttynyt tyhjän tankin tuikku.
Vanhaan Milleen verrattuna suuri ero on alustan toimivuudessa ja matkustusmukavuudessa, tai vertaapa melkein mihin tahansa muuhunkin niin jousitus ja vaimennus on hyvin onnistunut ja runko on jäykkä ja stabiili.