Leveä takarengas on osa loputtomasta taistelusta ostajien sieluista.
Teknisesti 120 -leveä rengas toimii oikein hyvin, mutta pullistelukulttuurissa se näyttää sirkkelinterältä. Silti se kelpaa eteen melkein mihin cruiseriin hyvänsä. Mutta auton tai pyörän osto on fiilispohjalta tehty iso päätös, jolloin mielikuvilla yms. on tärkeä rooli. Autolehtien lukijatutkimuksissa on aikoja sitten todettu, että ns. vertailutestit tutkii tarkimmin sellainen henkilö, joka on vastikään ostanut auton, jonkalainen on vertailussa mukana. Ostopäätöksen järkisyitä siis todennäköisesti etsitään usein jälkikäteen.
Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö Moto Guzzit osteta samalla kaavalla kuin mikä tahansa muu kulkuneuvo. Psykologit sanovat, että ihminen on onnellisimmillaan tehtyään ostopäätöksen. Se selittää esim. sellaisen ilmiön, että jos ja kun alkaa henkinen matalapaine iskeä päälle, niin monet ihmiset alkavat uusimaan ajokalustoa, huonekaluja, keittiötä, garderoobia yms. koska ostopäätös tuottaa mielihyvää. Se on hetki, jolloin voi kokea tekevänsä oman tahtonsa mukaisen päätöksen, hallita tilannetta ja rahojaan. Tuntuu vaan, että kun ikää alkaa karttua niin uusien lelujen viehätys ei nappaa enää samoin kuin parikymmentä vuotta sitten.