Tuota moottorijarrulle siirtymisen tökkimistä voi pehmentää lisäämällä korkeille kierroksille ja 0-5% kaasunavaukselle lisää soppaa. Elikkä paluukaasuun. Todennäköisesti on aika pienellään. Sinne voi huoletta laitella menemään ainetta, kun ei sitä aluetta hirveästi käytellä, eli kokonaistaloudellisuus ei kärsi. Kunhan on tasaisesti jotain poltettavaa, niin ei pauku ja töki.
Oma tuuppaa jonkin verran mustaa avatessa, mutta huomaa sen kulussakin. Kaasun vaste on hyvä, vetää aina kun avataan. Itsellä on Powercommanderin kiihdytyspumppu käytössä ja Jackalin karttaan rakennettu lisärikastus. Tuossa Calissa on siis ohjelmassa oma pumppu, joka lähtee päälle vasta hetken kuluttua, kun kaasu on pidempään auki. Commanderin säätö lähtee heti nopeasta avaamisesta ja sitä voi säätää 0-X moottorin kierrosta avauksesta.
Penkittäjä sääti siihen perustason ja ohjeisti:" Lisäät sitä niin pitkälle kun se auttaa, kun alkaa puuroutua, pari naksua takaisin." Paluukaasu on säädetty kevyesti pehmeälle, auttaa rata-ajossa kun ei tökkää moottorijarrulla. Oikeat kilpatallit säätävät siten, että moottorijarrulla lepattaa ketunhäntä putkesta..