Mikä sen pultin katkaisi? Olikohan joskus aiemmin kiristetty liiaksi?
Tuon standardimomentin pitäisi olla ok.
Vaihtaisin varmuuden vuoksi kaikki laakeripesän kiinnityspultit.
Sen laakeripesän voi irrottaa kunhan varoo ettei vedä kampiakselia mukana jos sattuu olemaan tiukassa.
Kokeilisin ensin pyörittää jämää ulos terävällä ruuvimeisselillä. Voi koetta varovaisesti
naputella sillä jämän päähän uraa mistä sitten voi ruuvata.
Se jakomerkin näköinen merkintä kiristysarvojen välissä tarkoittanee sallittua vaihteluväliä.
Jos pitää saada vaikka joku lukituskolo osumaan kohdalleen sallitaan ko. vaihtelu.
Korjaamokirjallisuudessa ilmoitetaan usein muutenkin kiristysmometeille joku +/- vaihteluväli.
Kampiakselin "pinionin" mutterille löysin momentin 110-120 Nm
http://guzzista.wetpaint.com/page/V11+Sport+Workshop+ManualPekka