Sain GuzziDiagin jälleen toimimaan uudella adapterilla. Kiito taas avusta. Palikka oli kuvassa netissä eri näköinen kuin entinen. Yritin saada toista mallia kuin entinen, joka meni rikki, mutta täsmälleen sama malli tuli. Olihan se vanha kyllä kovassa ravistuksessa pitkät matkat sivulaukun pohjalla ja yhdessä rajussa onnettomuudessakin, joten ei se varmaankaan yksin huonottaan särkynyt.
Nykimistä en ole saanut täysin loppumaan. Siis kylmällä koneella nyppii aina ensimmäisen kilometrin. Myös pientä nykimistä tuntuu hitaassa ajossa pintakaasulla kylien läpi ajaessa. Olen säätänyt venttiilivälykset ja imutasapainon. Imua oli vaikea saada kohdalleen ja luulen, että se ei ole kunnossa vieläkään. Sen säätö oli vaikeaa kun se riippui niin kovasti kierroksista. Sellainen aavistus on, että ilmaa menee kumitötteröiden välistä, eikä kaikki läppien kautta. Luulen, että se nykiminenkin johtuu siitä. Oikeassa imukurkussa oli ulkokyljessä nokea, joka ei ole voinut tulla muualta kuin kumin välistä aivastelemalla. Yritän sitä kumia vielä saada paremmin istumaan.
Tein joutessani uuden ohjeen GuzziDiag Linux version asennukseen. Vanha, jonka jo Moto Matillekin lähetin, on puutteellinen ja vanhentunut. Kaikki elementit: Linux-ydin, GuzziDiag ja FTDI-ajuri, ovat muuttuneet. Tämä korvaa sitä. Sen saa minun Dropboxista oheisella linkillä. Malli .odt aukeaa parhaiten LibreOfficella, mutta niille, jotka eivät sitä ilmaista avoimen koodin ohjelmistoa saa koneellensa ladatuksi on myös .pdf versio, niin voivat siitä muuntaa vaikka copypastella vanhaan vöördiinsä.
Dropboxin käyttöehdot muuttuivat ja jouduin poistamaan linkin täältä. tarvitessa lähetän tiedoston privaattina tarvitseville.