Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 170250 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #195 : Marraskuu 19, 2012, 19:06:24 ip »
Irrallinen keskipönkkä kenties?

Lainaus
Garage stand.
This accessory is very useful for periods when the bike is not being used. It supports the vehicle in the correct position during small upkeep and maintenance jobs.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #196 : Marraskuu 19, 2012, 19:20:49 ip »

Huhua ??

Messuilla Milanossa oli henkilö istunut  Gruppo Moto Guzzi Finladian paidassa  MG1400 :n satulassa...
JA irti ei lähtenyt sarvista kuin isoin voimin ;D
Vai  onko joku mennyt MYYMÄÄN paitansa  ???

MR

Taitaa pitää paikkansa!
Tiedossa ainakin yksi "Gruppon delegaatio", joka matkasi Milanoon...
Kimmo
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2012, 21:22:06 ip kirjoittanut Kimmo »
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #197 : Marraskuu 19, 2012, 19:23:13 ip »
Irrallinen keskipönkkä kenties?

Lainaus
Garage stand.
This accessory is very useful for periods when the bike is not being used. It supports the vehicle in the correct position during small upkeep and maintenance jobs.

Veikkan samaa, että on irrallinen tuki!
Sitä ei ole esitelty virallisilla kotisivuilla. Tosin tässä listassa oli paljon muutakin "ylimääräistä", mitä ei ollut tehtaan sivulla.
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Guzzr

  • Viestejä: 671
Vs: California 1400
« Vastaus #198 : Marraskuu 20, 2012, 12:10:56 ip »
Onko Cali 1400n  lokasuojia: muovisia tai peltisiä. Kun on näin isoja?

Jouko S

  • Viestejä: 855
Vs: California 1400
« Vastaus #199 : Marraskuu 21, 2012, 19:12:58 ip »

Huhua ??

Messuilla Milanossa oli henkilö istunut  Gruppo Moto Guzzi Finladian paidassa  MG1400 :n satulassa...
JA irti ei lähtenyt sarvista kuin isoin voimin ;D
Vai  onko joku mennyt MYYMÄÄN paitansa  ???

MR

Voin vahvistaa huhun todeksi delegaation toisena jäsenenä. Ymmärsimme kuitenkin lopulta ruuhkan(lue= voiman) edessä antaa tilaa toisillekkin innokkaille, vaikka tiukille se otti. Tässä vaiheessa meillä ei ollut pienintäkään aavistusta siitä, että istuisimme kylmiä tyyppejä parina seuraavana päivänä Mandellossa kaikessa rauhassa...
Jatkuu seuraavassa Il Falconessa..

Jouko

Jouko S

  • Viestejä: 855
Vs: California 1400
« Vastaus #200 : Marraskuu 23, 2012, 20:38:22 ip »
Ei saatu vahvistuksia em. huhuille:

Uuden tehtaan rakentaminen on kuitenkin hyvällä mallilla, eli vanhan purku on tehty ja tontti odottaa vain rakentajia, aivan kuten reilu vuosi sitten..Mutta kyllä se uusi tehdas sinne tulee, ainakin paikallisilla on siihen kova luotto. Piaggio on sen virallisesti luvannut.
 
Huhu Aprilian nimen muuttumisesta Moto Guzziksi saattaa olla hyvinkin peräisin siitä, että V7 mallien myynti on kasvanut tänä vuonna n. 13%. Ja tämän siellä huhuttiin heijastuneen suoraan Aprilian Tuonon myynnin laskuun? Jotenkin vaan tuntuu, että nämä mallit eivät kilpailisi ollenkaan keskenään markkinoista, mutta mistäpä tuon tietää, miten markkinat suuressa maailmassa menevät.

Guzzin vesijäähdytetyn V2:n tuloon: Vesijäähdytetyistä moottoripyöristä ei reissulla juuri keskusteltu..

Mutta itse Topicin aiheeseen: 
California 1400 on lajissaan todella hieno pyörä! Mitä pitempään siihen tutustui, sitä leveämmäksi hymy muuttui. Aprilia on suunnitellut hienon pyörän ja Moto Guzzi on rakentanut sen huolellisesti viimeistelyjään myöten. Uusi Cali on suunnattu pääosin isoille markkinoille Ameriikkaan suurin odotuksin, ja ainakin näin tavallisesta tallaajasta tuntuu sille, että sillä on mahdollisuudet menestyä siellä erinomaisesti. Ja missä päin maailmaa tahansa tämän lajin markkinoilla. Toivotaan, että kotka saa tämän myötä taas uutta liitoa myös uusienkin mallien suhteen!

Jouko

Jouko S

  • Viestejä: 855
Vs: California 1400
« Vastaus #201 : Marraskuu 25, 2012, 11:23:48 ap »

Pekka

  • Viestejä: 2 152
Vs: California 1400
« Vastaus #202 : Marraskuu 25, 2012, 14:12:43 ip »
Moi.
Kun yrittää vajavaisella kielitaidolla seurata tuolla Anima Guzzistan sivulla olevaa keskustelua
La prossima Moto Guzzi

http://forum.animaguzzista.com/viewtopic.php?f=1&t=49201

vaikuttaisi siltä, että italialaiset(kin) toivovat pienenpää, kevyempää, tehokaampaa ja halvempaa
tuotetta Moto Guzzilta. Eikä haittaa vaikka se olisi KETJUVETOINEN. ;D



Pekka
Sohc van Helmi.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #203 : Marraskuu 25, 2012, 20:04:37 ip »
337 kiloa ajovalmiina  :o

Sata kiloa liikaa romua mukana..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TimoEv

  • Viestejä: 2 159
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: California 1400
« Vastaus #204 : Marraskuu 26, 2012, 08:30:49 ap »
>> Sata kiloa liikaa romua... <<

Jaa... :P Mopedit ovatkin asia erikseen...  ::)  :-*

No...tuohon kun lastaa kuskin 90 kg ja takapenkkiläisen 50 kg + matkatavarat 30 kg, niin onhan siinä kuskattavaa. Pieni ja heppoinen jaappanilainen kuttaperkkapyörä ei jaksa vääntää ylös serpoa vuoristossa. Sitä pitää "kepittää" koko ajan ja rasittavaa sekin. Ja siitä puuttuu ISO pyörän olemus ja muhkea V-2:n murina.

Nyt tuo uusi Cali alkaa minustakin tuntumaan jopa sellaiselta, jonka voisi ostaa. Tosin näillä palkoilla... Huoh!



              Mutta... jokaisella nyt on sen verran, että kantsis ostaa viimeiset mukit, ennenkuin ne loppuu!



TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #205 : Marraskuu 26, 2012, 09:35:44 ap »


Jaa... :P Mopedit ovatkin asia erikseen...  ::)  :-*

Jatkan erittäin mielelläni Cali-Mopedilla ajamista edespäinkin.  :P

Lainaus
No...tuohon kun lastaa kuskin 90 kg ja takapenkkiläisen 50 kg + matkatavarat 30 kg

Missäs tällaisia aneemisia kuskeja on? Meillä päin ei lapset saa ajaa moottoripyörillä..


         


Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 464
Vs: California 1400
« Vastaus #206 : Marraskuu 26, 2012, 11:25:33 ap »
Tietänet TTT, että lain mukaan henklön paino on 75 kg. Enempää ei vaadita.

Tämä tulee ilmi kun tekee muutoskatsastusta moottoripyörään ja kun pyörä punnitaan niin pyörän omapainoon lisätään 150 kg niin se ei saa ylittää rekisteröintitodistuksessa mainittua kokonaismassaa. Jos ylittää niin takasatula ja -jalkatapit pitää poistaa.

Timo EV:n tapauksessa ei katsastamisesta tietenkään ole pelkoa, mutta kuten hän totesi "ei näillä palkoilla" niin viittaus oli varmaan kohdistettu säästöihin elintarvikepuolella.




TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #207 : Marraskuu 26, 2012, 11:35:40 ap »
Joo, työssä joudun usein mitoittamaan laitteita käyttö- ja työohjeita standardi-ihmiselle.
Itselle taas ei standardimitat ole sopineet sitten ala-asteen.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TimoEv

  • Viestejä: 2 159
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: California 1400
« Vastaus #208 : Marraskuu 26, 2012, 13:01:10 ip »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #209 : Marraskuu 26, 2012, 13:29:19 ip »
Itse poden vetoa tämän version ulkonäköön:




Vähän hillitymmät putket ja etulokarin jatke pois, niin olisi jopa parempi.
Hyvä pyörä, parempi mieli.