Olen useasti kääntänyt Grison, Norgen ja BB1:sen paikallaan myötäpäivään tarvittavan 180 astetta tallissa tai ulkona, jos olen pysäköinyt epähuomiossa etupyörä seinään tai jotain estettä päin. Vie enemmän aikaa ja tilaa suuren kääntösäteen takia, jos joutuu vekslailemaan mopoa sen tarvittavan puoli kierrosta, jotta saa perän seinää päin ja täten vaivattoman lähdön kun lähtee taas liikenteeseen.
Onnistuu tietysti parhaiten asfaltilla tai muuten riittävän kovalla alustalla. Nurmikolla tai hiekalla sivuseisontatuen porautuminen maahan estää manööverin.. ja mopo saattaa karata käsistä

Eli pyörä kallistetaan sivuseisontatuen varaan, vasen käsi ohjaustangolla ja oikealla hyvä ote jostain peräpäästä ja pyörä tuetaan lonkkaa vasten ja sitten vain käännetään pyörää puoli kierrosta oikealle! Tämä ei ole voimalaji

Kannattaa ensin kokeilla muutaman kerran kallistamista lonkkaan tukien löytääkseen oikean kallistuksen, jolla saa etu- ja takapyörän kitkan riittävän pieneksi kääntämisen onnistumiseksi

Toimii näissä nuorisomopoissa. Calin sivuseisontatuesta tai sen tukevuudesta minulla ei ole mitään kokemusta, mutta teoriassa tasapainon löytyminen taitaa olla ratkaisevampaa kuin pyörän paino