Aika vaikuttavia vetoja, kumminkin:
- the first custom in the world with MGCT traction control and Ride by Wire
- the largest engine ever built in its history, 1380 cc is a European capacity record for a V2, four valves, entirely new but true to its original architecture
- double cradle frame where the engine is elastically anchored
Tämä ehkä jo saattaa "asioista tavallisesti perillä olevia" tahoja huvittaa:
- like any Moto Guzzi which since 1921, that leaves the factory in Mandello del Lario, California expresses an attention to detail that only manual assembly can ensure

“...saa pienimpiään yksityiskohtiaan myöten huomion, jonka ainoastaan käsin tehtävä kokoonpano voi taata...”
Olen ymmärtänyt kokeneempien Guzzistien puheista, että suuri osa “hupia” on ollut (lat.huom. aikamuoto on mennyttä aikaa), että on “hauskaa” korjailla yhtä ja toista jota “Luigi” on saanut käsityöllään aikaan kulloisenkin kokoonpanohenkilön ominaisuuksista ja mielentilasta riippuen ?