Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 171652 kertaa)

Reima

  • Vieras
Vs: California 1400
« Vastaus #150 : Marraskuu 11, 2012, 10:07:47 ap »
Happamia sanoi kettu pihlajamarjoista - minulle kyllä kiljuen kelpaisi, jos olisi terveys ja limitti kunnossa  :(

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: California 1400
« Vastaus #151 : Marraskuu 11, 2012, 10:23:57 ap »
Happamia sanoi kettu pihlajamarjoista - minulle kyllä kiljuen kelpaisi, jos olisi terveys ja limitti kunnossa  :(


Joo.
Eikä se lampunvaihtokaan kovin vaikeaa ole. Muutenhan tuo on ihan OK, sopivasti erikoinen.
Emeritus-guzzisti

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #152 : Marraskuu 11, 2012, 11:18:53 ap »
Hieno se on. Kokonaisuutta kun katselee ja unohtaa sylinterit, on se tyypiltään melko paljon Trumpan Rocket-Touringin kaltainen. Bellissima.

Pekka

  • Viestejä: 1 904
Vs: California 1400
« Vastaus #153 : Marraskuu 11, 2012, 12:24:09 ip »
>>Joo.
Eikä se lampunvaihtokaan kovin vaikeaa ole. Muutenhan tuo on ihan OK, sopivasti erikoinen.<<

Onkohan helppojuttu? Voip olla että ei enää käyntiin lähde tarvikelampulla, ei näistä nykyisistä digitaalisista vekottimista tiedä ;D
Mutta miksi vaihtaa, siihen hän se on suunniteltu ja kuuluu hintaan.

Pekka
Sohc van Helmi.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: California 1400
« Vastaus #154 : Marraskuu 11, 2012, 13:00:50 ip »
Voi olla että etulampussa on kameralinssikin ? :P

Reima

  • Vieras
CALIFORNIA
« Vastaus #155 : Marraskuu 13, 2012, 15:21:18 ip »
Haaveileminen ei kai ole kiellettyä.... :-\

http://www.youtube.com/watch?v=OZt1wZWYizw&feature=share

Kuvaus suoraan Google-kääntäjällä  ;D :

Tunnetta seikkailu ja ylellisyyttä ilman luokka kitkaa ja kamppailut. Nämä olennaiset ominaisuudet mahdollistavat rajattoman ulottuvuuksia kohtaamaan rohkea henki ja mukavuutta.Tekniset ratkaisut, uudet mekaaniset komponentit ja innovatiivinen, mutta uskollinen muotoilu tekevät Kaliforniassa 1400 Touring lippulaiva Gran Turismo. Pure viittaus koko luokka.

PS. pieni spekulaatio ja veikkaus, että valmistajan nettisivuilla olevasta mallistosta poistuu hyvin pian vanha Cali, joka on se juhlavuoden malli - jatkossa taitaa olla California vain tämä 1400-kuutioinen, joten tuon otsikonkin voi muuttaa...ja taitaa Norgekin joutua jättämään paikkansa Moto Guzzin touring-mallien lippulaivana...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2012, 17:06:38 ip kirjoittanut Reima »

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: California 1400
« Vastaus #156 : Marraskuu 13, 2012, 17:20:46 ip »
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #157 : Marraskuu 14, 2012, 10:43:07 ap »
No nyt on esittelyt virallisesti Moto Guzzin kotisivuilla uudesta Californiasta. Siellä esitellään sekä Touring että Custom versio. On muuten aika kattava lisävarustevalikoima laitettu myös. Mm. kolme erilaista penkkiä, vaihto stonga ja mm. 60l ja 50l kiinteät tyyliin sopivat takaboksit. Custom versio siis riisutumpi jota voi myös kustomoida itse matkakäyttöön haluamallaan tavalla. Custom malli voisi olla vaihtoehtona, jos esim Hepco & Becker tekee sivulaukuille raudat. Laittaisi Custom malliin vaan lisäksi pleksin, etukaatumaraudan, touring satulan ja erilaisen stongan. Hepcon laukkusarjoilla saa sivulaukuille hyvin tilaa 40 litrasilla laukuilla ja päätylaukuilla, jos ei halua kiinteitä sivulaukkuja kuten Touring -versiossa on. Myös nuo Guzzin tarjoamat 60l ja 50l päätylaukut ovat sitä tyyliä ja kaliiperia, että olisivat sitten kokoajan paikoillaan mikäli sellaisen laittaa.

Mutta, kaiken kaikkiaan upea veto ja esitys Guzzilta tämä uusi California :) Käykääpä tsekkaan...
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
« Vastaus #158 : Marraskuu 14, 2012, 10:56:56 ap »
Minä taasen veikkaan että perinteinen California 1100 ja sen jälkeläiset pitävät paremmin arvonsa vaikka tämä 1400 tuleekin markkinoille korvaamaan.

Reima

  • Vieras
Vs: California 1400
« Vastaus #159 : Marraskuu 14, 2012, 11:42:49 ap »
Matti on mielestäni oikeassa ja uuden pyörän rajumman hinnanpudotuksen jälkeen (kun sen liikkeestä ulos ajaa..) jälkeen käytettyjen Californioiden hintapyynnöt säilyvät aika vakaina ainakin jos on kyse hyvin pidetyistä peleistä. Ja oman kokemuksen mukaan California pitää paremmin arvonsa kuin "kuttaperkkaiset" Brevat tai Norget. Olkoonkin, että uuden sukupolven Guzzit ovat ajettavuudeltaan parempia, näin ainakin sunnuntaimotoristin subjektiivisen arvion mukaan. Näitä Non Bulk Product -pyöriä ei voi sielultaan verrata jaappanilaisiin tai Thaimaassa kasattuihin "brittimerkkeihin".

Facebookissa on kuvia EICMA messuilta pyöristä houkutuslintuineen...pisti silmään tämä kuva, jossa MOTO GUZZI logoon näyttää tulleen mukaan exponentti R - trademark ?

Veikkaan, että tämä uusi California tulee nostamaan brändiä ylöspäin, mutta tuskin me koskaan halutaan Italian Timanttia tusinatuotteeksi, jollaisia tulee vastaan jokaisen naapurin maurin ajamana.

Vielä hengessä mukana, vaikka pyörättömänä  :(

Reima

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #160 : Marraskuu 14, 2012, 11:57:16 ap »
Hienohan tuo kyllä on, mutta häiritseviä teknisiä piirteitä on liikaa. Tosin, en varmaan ihan just muutenkaan olisi tuota ostamassa. Ehkä kun noita alkaa olla rutattuina, niin moottorihan olisi aika mainio aihio voimakoneelle.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #161 : Marraskuu 14, 2012, 13:07:29 ip »
...mutta tuskin me koskaan halutaan Italian Timanttia tusinatuotteeksi, jollaisia tulee vastaan jokaisen naapurin maurin ajamana.

Luulisin että tätä pelkoa ei kuitenkaan ole. Tuskin massamerkiksi yhden kustoomin vetämänä ja muutenkaan...

Sikäli ilahduttavaa Guzzin uuden Californian lanseeramisessa on tuo kokonaisuus mikä pyöärän ympärille on rakennettu, jossa lanseerataan myös uusia käytännöllisiä lisävarusteita eikä pelkästään tilpehööriä. Kotisivuilla on myös mielenkiintoinen historia osuus Californian pitkästä taipaleesta. Tällä halutaan painottaa uusille ostajille sielukasta perinnettä, mikä liittyy Moto Guzzi -merkkiin ylipäätään sekä California -malliin.
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

Reima

  • Vieras
Vs: California 1400
« Vastaus #162 : Marraskuu 14, 2012, 14:36:55 ip »
http://www.youtube.com/watch?v=xlKoBJ8DKa8

Ranskankielinen juutuupi-pätkä EICMAsta... :P

TimoEv

  • Viestejä: 2 169
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: California 1400
« Vastaus #163 : Marraskuu 14, 2012, 15:43:08 ip »
Uusi California konekääntäjän mielestä:

>> Myytti uusitaan kautta kuvakkeita, jotka luonnehtivat sitä, menee alas historiaan ja symboleja, ennen toimia.Visuaalinen kieli Kalifornian 1400 välittömästi ilmaistu innovatiivisen syleilyyn säiliön 21 litraa sen moottori, joka on pehmeästi kiedottu pään sylinterin. Se kaikki uudet ajovalojen monikulmion näkymät edessä rikastuttanut tuulilasin ja lisävalot.

Ovatko moderni jatkokehityksen kevytmetallivanteet: viittaavat uurrettu malli kuin kolmekymmentä vuotta sitten.Etuhaarukka on täysin koteloitu suuri "kaukoputket" mustat.Profiili satula ohjaustangon kromi sivupaneelit äänenvaimentimia, kiiltävä ja pitkänomainen, takalokarin, mallin voimakas pneumaattinen 200, dual takavalo LED, joka sisältää indikaattorit, kaikki on sidoksissa persoonallisuuden alkuperäistä identiteettiä. Ja kuten kaikki tosi myytit, ainetta ei voida erottaa muodossa.Takomo. <<

ainetta ei voida erottaa muodossa... juupa juu   ???  ;D

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: California 1400
« Vastaus #164 : Marraskuu 14, 2012, 17:32:08 ip »
Hienohan tuo kyllä on, mutta häiritseviä teknisiä piirteitä on liikaa. Tosin, en varmaan ihan just muutenkaan olisi tuota ostamassa. Ehkä kun noita alkaa olla rutattuina, niin moottorihan olisi aika mainio aihio voimakoneelle.
Mulle tuo kelpaisi muuksikin kuin pelkäksi aihioksi   ;D
Titaniumin kuski