Miksi ei?
Minusta näyttää siltä, että ainakin pukilla olevasta moottoripyörästä pyörät saa irrotettua ilma mitään ongelmia.
Jopa molemmat samanaikaisesti. Tietysti pukilla oleva moottoripyörä pitää aina sitoa ja tukea niin, että
se ei pääse missään olosuhteissa kaatumaan tai putoamaan pukilta.
Omista moottoripyöristäni ainosastaan NTX taitaisi olla sellainen, että sen pyöriä ei tuossa voisi irrottaa kun
pukki taitaisi olla sille liian kapea? Tämä johtuu siitä, että keskituki on siitä poistettu enkä ole
jaksanut tehdä NTX:lle sopivaa huoltotelinettä.
Silloin kun moottoripyörässä on keskituki, renkaiden irrotusta hankaloittavat lähinnä takalokariroiskeläppä tai
ylenmääräinen pyörien kotelointi. Joskus myös alakate rajoittaa tukemista ja tunkin käyttöä mutta silloin
olisi apua etupään huoltopukista.
Huoltopukin tai telineen hankkineen kannattaa hankkia myös valikoima sidontaliinoja, kakkosnelosen pätkiä ja
pikku tunkkikin on hyvä olla olemassa. Kattoon vielä talja niin alkaa olla jo aika hyvä.

Usein moottoripyörän tukemieen riittää kun huoltopukisa on tuki tai joku teline mihin etupyörän saa kiinni.
Vanha kuva liitteenä.
Pekka