Guzzidiag -dokumentaation mukaan, luettelo tps-ikäjärjestyksessä:
Tps/ecu: malli (esimerkkejä):
PF09/P8: California "ensimmäiset" (esim. 1000/1100i, EV), Daytona, Quota 1000
PF09/16M: Centauro
PF3C/16M: Sport 1100i
PF3C/15M: California/ei kat (esim. EV, Jackal, Stone), V11/ei kat (esim. Sport, LeMans)
PF3C/15RC: California/kat (esim. Classic, Stone, Vintage), V11/kat (esim. Sport, Ballabio)
PF3C/5AM: Bellagio
PF1C/15RC: Breva 750, Nevada, V7
PF1C/5AM: Breva 850-1100, Griso 850-1100, Norge, Sport 1200
PF2C/5AM: Griso 1200 8V, Stelvio 1200 4V
Kuvista näyttäisi että sama 3 -napainen liitin: PF3C, PF1C, PF2C.
Kun tuo lista on tuossa sopivasti niin samalla ecuista (sikäls ko mie oon ymmärtänt): P8/16M=eprom, 15M ja siitä eteenpäin=flash rom, sopii karttoja päivittää jos on tähän työkalut (saatavuus tunnetusti hankalaa) ja osaa. Tuo kohta PF3C/15M ei kat => PF3C/15RC + kat, on omansa lainen sen vuoksi, että tuossa kohtaa Calissa ja V11 mallissa pysyivät läppärungot, tps:n tyyppi ja asennustapa samana, ainoastaan ecu ym. tarvittavaa päivitettiin (lambda käyttöön, ja taisi tulla pakoputkeen se yhdysputki eteen). Tämän vuoksi voi olla eri säätöjä, ainakin V11sport.de -palstalla tulee vastaan melko usein muistutus, että monet eivät ole tietoisia siitä, että kaasuläppien tyhjäkäyntiasento on eri, riippuen siitä onko kat -versio vai ei.
Kuvahaulla etsityt kuvat alla. PF2C mallista tuli vastaan myös oheinen "datasheet". Reiät kavaltavat että PF1C/2C ovat "tps reset" -malleja ja muut manuaalisesti säädettäviä.
Päivitetty myöhemmin:
PF09 ja PF3C = epälineaarisia, kuvaaja kääntyy kohdassa ”30 astetta auki”. PF09 = autokäyttöön, PF03 = "ei auto- eikä mp -käyttöön", Magneti Marelli 215810601800.
PF1C ja PF2C = lineaarisia, kuvaaja on suora.
PF1C/PF2C = eri kiertosuunta.