Minä luin varmaan saman jutun kun Markokin.
Se taidettiin toteuttaa siten, että vaihdelaatikon lisäksi takahaarukka ja muutkin takapään hilut oli V11-osia.
Kannattaa muuten tarkistaa venttiilinnostajat. Omasta lle 20 tuahtta ajetusta avasin ja jo oli pinta ruvella. On se hyvä että tuli katottua, ettei kerinnyt nokka-akselit mennä piloille.
Tuossa muuten hyvä linnki tuoreelle Centauron omistajalle :
http://www.centauro-owners.com/Jos olis vähän vähemmän pyöriä ja enemmän aikaa, niin kyllä omastakin pitäisi jonkinlainen raaseri rakentaa.
Eihän tuo periaatteessa tarvitsisi kuin cliparit, 1100 sportin tai Daytonan takarungon, jalkatapit ja polkimet sekä erilaiset katteet ja tankin, niin siitä tulisi käyttökelpoisempi laite.
Se alkuperäinen tuntuu niin hassulta, kun ajoasento ja maavara on kuin customissa, mutta kone on sporttinen ja ohjaus nopea.