Motratechin jalkatappisarja paikallaan. Asennus oli muuten helppoakin helpompi, mutta vaihdepolkimen linkun irrotusta varten piti irtipultata starttimoottori, jotta sai kätösille ja kiintoavaimelle hieman työhelytilaa. Kitti tarkoitettu V11-malleihin, joissa vaihdepolkimen vipumitoitus hieman erilainen, kuin Centaurossa, mutta Motratechin John Mickowski lupasi suunnitella vielä Centauroon oman polkimen (lue: erinomaista asiakaspalvelua). Kyllähän tuonkin vaihdepolkusimen kanssa voisi toimeen tulla, mutta jos hieman pieniliikkeisempää hämmennintä tyrkytetään, niin en vastaankaan pistä. Jalkatappisysteemillä poistui kuvioista viimeinenkin "Motoboxin Centauron ostajienkarkotusvirityksistä", ja loppujen lopuksi yllättävän helpolla tuon sai silmääkin miellyttävään kuntoon.
Isommista pulttailuista puuttuu enää BOS:in pakokäyrästön kiinnipulttaus. Ei taida ehtiä huomiseen Syökerin Tuvan tai torstaiseen Bembölen Kahvituvan miittiin, mutta jos seuraavaksi viikoksi... Aina ohikulkiessa olen jo pakokäyrän muttereihin CRC:tä suhautellut esivalmisteluiksi. Vaimentimet pidän orggiksina; vakio-Lafranconeista tulee aivan tarpeeksi pörinää ja ovatpahan E-hyväksytyt.
[ylläpito on poistanut liitteen]