Hepcon sivulaukkuraudat jo Piikkiön kautta tilaukseen. Perätelinettä en ottanut, koska se asentuu sen verran taakse, että toimisi varmaan wheelie barsinakin.
Ihan näin etukäteen varoitan, että matkapyöränä ko. laite on kyllä aika keskinkertainen kompromissi.
Toimivan plexin rakentelu on aika hankalaa ja se satula kannattaa ensitilassa vaihtaa tai sitten pehmustella uudelleen.
Ohjaustanko voi myös kaivata päivitystä. Tosin se nyt riippuu vähän käsien mitasta ja mieltymyksistä.
Mulla on takalaukkutelineenä sellainen rakennelma, joka tulee osittain takapenkin päälle, jottei kerry painoa ihan niin taakse kuin normaalilla takalaukkutelineellä.
En ole Centaurolla tehnyt oikeastaan mitään kovin pitkää matkaa. Pisin oli yksi Tanskan/Saksan reissu. Lähinnä satula muodostui esteeksi kolmea tankillista pidemmille päivämatkoille.
Vaihdevälityskin on vähän outo. alle 120 nopeuksissa kannattaa ajaa nelosella. Katteettomuus taas puolestaan rajoittaa kovien vauhtien ajamista, vaikka koneessa kyllä kulkuhaluja olisi ihan kivasti.