Helmasyntini on kommentoida "musta tuntuu" periaatteella ilman asian tutkimista. Joudun taas sanomaan, että olen ollut väärässä käsityksessä.
En tuosta pyörämallista tiedä oikeastaan mitään, ainakaan yksityskohtia. Otin siis kytkentäkaavion netin syövereistä. Mielestäni osaan kyllä niitä tulkita, ja hyvä kytkentäkaavio löytyikin. En tiedä sen paikkansa pitävyydestä:
https://www.guzzistelvio.net/V85ttdoc/V85TTelett.pdfJos kyseinen susteemi SAS on secondary air system ja sen pumppu on tuo laite no. 64 niin se toimii yhdessä laitteen no. 46 kanssa, joka puolestaan on oikean sylinterin ruisku. Ne ovat sarjassa, joten sama virta kulkee molemmista läpi.
Polttoainesuuttimen magneettiventtiilin käämi palaa, jos siitä kulkee virta liian pitkän pulssin ajan. Jatkuvaa virtaa se ei kestä lainkaan.Ota siis pois kaikenlaiset kepulikonstit ja eliminaattorit. Rakenna hieno pyöräsi siihen koontiin, johonka tehtaan insinööri on sen suunnitellut. Tämä on minun neuvoni asiaan, kuten kaimapoika tuossa jo edellä esittikin.
UGH Terv: Timo