Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Myyn / PikkuBrevan vaatteet
« Uusin viesti kirjoittanut Breeze Toukokuu 05, 2021, 22:31:12 ip »
Myytävänä pikkuBrevan vaatteet.
Jos oma Breva on väärän värinen tai on sattunut onnettomuus, niin nyt olisi kuoret tarjolla.

Myytävänä on pikkuBrevan kuoret, eli tankki, sivukatteet, takakate, takavalo, kaatumaraudat, keskiseisontatuki, lokasuojat, pakoputket jne.
Lisäksi on vielä pleksi lisäilmanohjaimella

Hinta on aina mielenkiintoinen kysymys, mutta myyn ko. tuotteet 25% halvemmalla kuin joku muu.

Mielellään myyn koko paketin kerralla ja lupaan, että koko paketin ostaja saa semmoisen tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä... Joten hinta on todellakin neuvottelukysymys.




2
Gruppo-Pohjoinen / Vs: Kauden 2021 aluetapaamiset
« Uusin viesti kirjoittanut Jari83 Toukokuu 05, 2021, 16:30:12 ip »
Tulen myös paikanpäälle, jos en ole yövuorossa.
3
Gruppo-Pohjoinen / Vs: Kauden 2021 aluetapaamiset
« Uusin viesti kirjoittanut egon Toukokuu 05, 2021, 09:56:24 ap »
Ookei. Mennään Ouluntulliin. Tilaa sillä ainakin on hyvin ja kiva maisema.
4
Asiaa ja asian vierestä / Vs: MG varaosat & tarvikkeet
« Uusin viesti kirjoittanut EJ Toukokuu 04, 2021, 22:12:10 ip »
Jos haluaa Gruppon alennukset Stein Dinseltä, niin voi tehdä osaluettelon osanumeroineen ja alekyselyineen ja lähettää sen Nico Johannekselle sähköpostilla. Nico hoitaa kaupankäyntiä pohjoismaihin. Hän tekee tarjouksen ja jos se on ok, niin hän lähettää laskun ja kun se on maksettu, tilaus lähtee matkalle. Tilasin tammikuussa n.150e:n edestä varaosia ja huolto-osia kahteen pyörään. Säästyi postimaksut ja hiukan päällekin. Noin 5-8% riippuen osista.
Jouko

Tilasin tänään myös SD:ltä. Kiva kuulla asiasta pari tuntia myöhässä  :P  Parin vuoden aikana tilaukset olleet n. 1000 €, joten olisi alennuksilla ollut vaikutusta.

Juu ja täällä about 24h myöhässä. Hm, tähän tilaukseen ois kyllä passannut mainiosti pienikin ale...  :-\
Noh, onpahan nyt tiedossa tulevia hankintoja varten.

Enivei, omana vastauksena tuohon ketjun aloitusviestin kysymyksiin, että kylläpä ne omat hankinnat samanlaiseen pyörään on tullut tehtyä joko Dinsestä tai TLM:ltä. Jos ei Dinsellä ole jotain pikkulohko-Brevan hilpettä ole löytynyt, kuten nyt viimeksi etukate, niin Theolta se on löytynyt. Sielä löytyy jotain roinaa myös käytettynä.

Tosin toissakesänä taisin löytää peräti Moto-Guzzi -nimellä varustetun öljynsuodattimen suoraan hyllystä lähimmästä mopokaupasta eli paikallisesta bokserikonekaupasta (EMC). Niitä, samoin kuin tulppia, jarrupaloja ja sensemmoista on tullut Dinseltä, mutta esim. Motonetistäkin niitä perusjuttuja kyllä yleensä löytyy.

Tämän 'harvinaisen' mallin kohdalla osien ostopaikkaa akuutimpi ongelma on paremminkin osien saatavuus, kun niitä pikkubrevan mallikohtaisia osia ja etenkään jatkojalostusosia on vähemmän tarjolla verrattuna uudempiin V7-malleihin ja isompiin malleihin. Niihin kyllä löytyy sitten vähän sitä sun tätä, varaosaa, tuunausosaa, blingiä ynnä muuta.
5
Gruppo-Pohjoinen / Vs: Kauden 2021 aluetapaamiset
« Uusin viesti kirjoittanut EJ Toukokuu 04, 2021, 21:35:37 ip »
Lenee parasta mennä ainakin vielä seuraavana maanantaina sinne Ouluntulliin, koska osa porukasta saattaa ajaa sinne vanhasta muistista, lukematta näitä gruppon juttuja. Mutta sen jälkeen tässä on ainakin Pekan kanssa ollut alustavasti jo puhetta paikan siirtämisestä takaisin entiseen paikkaan sinne "Maikkulan" Nesteelle.

Tosin asiasta ehtinee vielä palaveeraamaan naamatusten sitten jos/kun porukkaa ilmestyy sinne viime kesän 'varapaikalle' tulevana parittomana maanantaina.
Toivotaan että kelitkin vähän lämpenis siihen mennessä...  ::)
6
Tapahtumia / 2021 ajokauden aluetapahtumat
« Uusin viesti kirjoittanut Pekka Karjalainen Toukokuu 04, 2021, 21:13:29 ip »
7
Asiaa ja asian vierestä / Vs: Tehomittaus
« Uusin viesti kirjoittanut Camn Toukokuu 04, 2021, 19:20:11 ip »
Viaberista hyvät kokemukset (aika pitää varata hyvissä ajoin ennakkoon). Jos katsot kotisivuja käy nopeasti ilmi, että kaveri on arvostettu ammattilainen. Olen käynyt siellä sekä Cali Stonella muinoin että nykyisellä V11 mallilla, taisi olla toissakesänä. Stonessa säädettiin Power Commanderia, V11 kanssa oli omat johdot ja läppäri GuzziDiag -ohjelmineen mukana ja muokattiin suoraan ruiskutuskarttaa. Olin pelkästään "PC:n käyttäjänä", toimin säätäjän ohjeen mukaan asiasta sen ihmeemmin ymmärtämättä. Hyvin kesti osaajalla hermo. Nyt taitaa olla niin, että kun omassa tapauksessa oli 15M ecu, tietojen kirjoittaminen ecuun ei kauaa kestä, olisiko reilu 10 sek.  Norgen 5AM tapauksessa kestänee merkittävästi pidempään (ei omaa kokemusta), jos ecuun suoraan kirjoitetaan.  Meinaan, että siinä samalla kun mitataan teho ja vääntö, käy AFR myös selville ja varmaankin halu/tarve optimoida on heti käsillä...  Esiin voi tulla myös kysymys "lambda off" -ohjelmoinnista, jos sitä ei ole tehty - jos karttoja optimoidaan.  Mielenkiintoinen tie lähteä kulkemaan, jos aikaa, innostusta, rahaa ja muuta tarvittavaa on sopivasti.
8
Gruppo-Pohjoinen / Kauden 2021 aluetapaamiset
« Uusin viesti kirjoittanut egon Toukokuu 04, 2021, 10:10:22 ap »
Mikä olisi sopiva paikka aluetapaamisille alkaneen kauden osalta? Parittomien viikkojen maanantait noin klo 18.00 maissa on itselle ollut ihan hyvä ajoitus, mutta onko aika vaihtaa tapaamispaikkaa? Oulun Baari Maikkulan remontti taitaa olla valmis, mutta onko siinä riittävästi syytä alkaa kokoontua uudelleen siellä? Minulla ei ole henkilökohtaista suosikkia, joten en ota asiaan kantaa tämän enempää.
9
Asiaa ja asian vierestä / Vs: Tehomittaus
« Uusin viesti kirjoittanut Henko Toukokuu 04, 2021, 08:17:11 ap »
Autopuolellahan noita mittauksia tehdään muutoskatsastuksen yhteydessä. Kun ovat niin nihilistisiä katsastuskonttorilla jos yhtäkkiä löytävät vaikka turbon pellin alta.
10
Asiaa ja asian vierestä / Vs: Tehomittaus
« Uusin viesti kirjoittanut Pulmu Toukokuu 03, 2021, 11:01:53 ap »
On kokolailla tarpeetonta käydä mittauttelemassa ja mahdollisesti pettymässä mittaustuloksiin.
On tuosta dynosta hyötyäkin, ainakin mulle. Kun Grisoon tehtiin rullanokkakonversio ja samalla ecuun uusi softa niin vääntökuopan poistuttua pyörä tuntui jotenkin laiskemmalta kuin ennen. Vasta dynolappu kourassa tajusin että tehoa ja vääntöä oli itse asiassa tullut reilusti lisää, mutta sitä ei oikein persdyno huomaa kun se 5000 kierroksen potku puuttui.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10