Aikanaan "kuolasin" 1400:ää. Jos lompakko olisi sallinut, niin...
Nyt 70v "ukkona", kun pyörittelee tallilla tai parkissa 110:aa, tuntuu sekin aikas raskaalta. Olenkin mielissäni, ettei rahnaa ollut.
Lisäksi eri kommenteista olen käsittänyt 1400 olevan teknisesti hieman vaikea ja hankala. Itsehuolto on osin suuritöinen ja monimutkainen - ymmärtääkseni. No, voin olla väärässä.
Nyttemmin olen käynyt kolmesti katsomassa RE:n Himalayaa Rikun kaupassa. Kiinnostava!
Kevyt, riittävästi moottoripyörää, yksinkertainen ja sopii myös huonoille teille ja jopa pienille metsäteille. Eikä pahan kallis.
Taannoin keskustelin Sami I:n kanssa CF Motosta. Sanoin, että"...kerran vielä sais ajaa nykyaikaisella pyörällä ja suht. halvalla." Sami oli samaa mieltä.
Saas nähdä mihin tämä maailma vie... ( Saisivat sen yhden ääliön hoitoon... )