Joo, muutoksia tulee aina silloin tällöin. Lisäksi on mahdollista tehdä sellaistakin mitä laissa ei ole suoraan määritelty. Siihen taas vaaditaan viranomaishyväksyntä laista poikkeavan rakenteen hyväksymisestä. Sitä varten on muunmuassa Testmill Pentanova. Tosin, tietämäni mukaan, nykytilanne on että eivät tee moottoripyörille hyväksyntöjä. Yhdessä vaiheessa tekivät ja käytin heidän osaamistaan kuluttamalla kovasti omaa rahaani maksamalla näistä toimista. Eli veronmaksajien rahoja on säästynyt. Sittemmin ei kovin ole ollut nykylainsäädännön yksityiskohdista kiinnostusta omien projektienei
Itsellä ei ole enää tarpeita kovasti. Sisäkaarteeseen kallisteleva trikeni on hyväksytty ajoneuvo kuten tekemäni ihan tavallinenkin trike jolla kaverini ajelee.
Cali 1400:ssa ainoa poikkeama on tuo takakumi.
Vielä työn alla oleva ahdettu ja digitalisoitu California T3 1000 valmistunee ensi suveksi jos hyvin käy. Sen ulkonäkö kun on kokolailla valmistusvuotensa mukainen.
Muut pyöräni ovat kokolailla vakioita.
Vertaastani maksan silti vuokraa sillä ainahan sitä on pientä näpräämistä tiedossa. Myös Kerhollani käyn näpräämässä.
Olen jo hieman allerginen lainsäädäntöjutuille kun niitä pykäliä olin sorvaamassa ja yhdistyksiä vetämässä liki kaksi vuosikymmentä. Mutta tyytyväinen olen kokolailla siihen että lakia voi muuttaa jos niin haluaa ja on takatukena hieman poliittista ja teknistä järjestötukea.
Nyt kun olen eläkkeensaaja niin kertoilen blogissani omia juttujani joista jotkin tekniiikkaa sivuavia. Lähinnä niiden mallien joita itsellä on tai on ollut.
http://www.motomatti.fi/ Eikä tarvitse pelätä että on mainoksia.