Pyörä on nyt purettu melkolailla kokonaan. Punaiseksi maalatut osat lähtevät maalaukseen ja saavat takaisin mustan värin. Runko, takaswingi, keulan kolmiot, lampun kannattimet nyt ainakin.
Moottorin sain pöydälle ja purin starttikehän, kytkimen ja vauhtipyörän.
Ehdottomasti siellä on käyty. Vauhtipyörä-starttikehä painoivat yhteensä 4289g. Pistin kyselyä hmb:lle että saavatko tuosta starttikehästä vielä tehtyä/käykö vaihdossa.. jää siihen sitten vielä vauhtipyörä, josta he voisivat nipistää 1070g.. ajoitusta katselin kun irroittelin vauhtipyörää, merkki kampiakselista oli hävinnyt. Kun vauhtipyörä oli vielä paikallaan, ja vasen mäntä piti olla edellisen asentajan mielestä yläkuolokohdassa (merkki näkyi ajoitusreiästä) ja kun moottoria pyöritti, niin kiertokanki mielestäni vielä nousi… vauhtipyörässä merkkejä on alkuperäisiä ainakin kaikki ennakko viivat ja ykk merkit, mutta onko vauhtipyörän asennus kohta merkki tuollainen piste samalla kehällä kuin muut merkit?
Kytkimen kitkalevyt oli 7,7mm paksut, näytti ihan hyvältä, osaakohan joku kertoa kuinka vahvat ovat uudet?
Perästä asiaa
Sysäyksenvaimentimista, jäävät ilmeisesti takapyörään tuon pellilevyn ja hammaspyörän taakse?
Onko swingissä oleva ristinivel ihan vaan laakerissa kiinni ja lähtee koputtelemalla perän puolelta?
Edit. En kyllä löydä räjäytyskuvistakaan noita sysäyksenvaimennin kumeja..
Edit 2. Ristinivel lähti kopauttamalla