Putkenpäät saa melko siisteiksi ihan vain pyyhkimällä, oikeastaan uuden veroisiksi. Ajon aikana niihin sitten tulee tätä nihkeää mustaa ja nyt, oikealle myös kuivaa mustaa.. johtuuko shellin vpowerista mitä viimeksi tankkasin, yleensä käytän nesteen 98:a
Laitoin muuten pyörään melkein ensitöikseni hmb guzzilta tilatun öljytikun missä on lämpömittari muttamutta.. kun tein huoltoa ja öölipohka oli kädessä, niin tulikin mieleeni, mielenkiinnosta katsoa että mihin tikku oikeen menee, kyseessä siis pitkä tikku sumppi laajennettuun malliin, joka tämäkin on. Noh, ihmetyksekseni totesin että tikku ottaa kiinni öljypohjassa olevaan putkeen jo ennenkuin edes tikku on pohjassa, tämän putken kuvittelisin olevan öljypumpun imuputki.., en siis tiedä. Mutta kuitenkin, mielestäni aika huonosti tehty ja pitäisi olla alan liike.. samalla kun öpohja oli kädessä niin toki pesin sen ja vaihtelin suodattimet ja sitten tuon ylipaineventtiilin, sekin oli mallia hmb guzzi.. luurasin pohjan kautta sylinterin seinää ja näytti kyllä hyväkuntoiselta, hoonausjäljet näkyi.
Pyörä sai kyllä happea tällä reissulla ihan tarpeeksi enkä jännittänyt asiaa sitten sen enempää.. luulisi tuossa 100tkm olevan jo sisään ajoa

matkaa taitoin kierrokset siellä 5000 paikkeilla ja moottori oikein tykkäsi, toki pitää ottaa huomioon vanhan veglian tarkkuus.. toisaalta ihan hyväkin tuollainen epätarkka mittari niin tulee enemmänkin ajeltua tuntuman ja korvakuulon perusteella. Pakosarja täytyisi varmaan seuraavaksi uusia, tai tehdä jotain. Tuntuu olevan elinkaarensa päässä. Iso 40mm ja musta tarvisi kostain löytää.. jos ei löydy, niin sitten täytyy ruveta itse vääntämään putkea ja tinailemaan, onhan tuossa malli..
Miele on muuten mainio peli, nimim. 2 ostanut tänä vuonna. Paremmalle puoliskolle perinteisen ja itselleni varsimallin
