Niin jos on sellainen versio jossa takaotelo ja etukotelo ovat molemmat muovia niin voi tapahtua, väkisin käännettäessä että kierreinsertti muoviosan sisällä pyörähtää tyhjää. Jos näin käy niin jättää sen viimeiseksi irrotettavaksi ja pyörittää koko insertin ruuvin mukana pois pesästään. Silloin laitetaan uusi insertti liimaamalla tilalle.
Valitettavasti käy usein niin että se takakotelo siltä kohtaa murtuu jossa insertti on. Jos on kiire saada osat irti. Tulee Ducatiosakauppaan asiaa.
Jos on oikein runsaasti aikaa, siis vuorokausia, sulatella liuottimilla kyseistä kohtaa, voi se auttaa ajan kanssa.
Asiaa voi toki siirtää myöhemmäksi siten että poraa poralla ruuvin kannan pois. Tällöin kansi irtoaa ja takakotelokin on vielä ehyt ja ruuvista on jäänyt kara johon tarttua pihdeillä. Poratessa täytyy tietää ruuvin kierrekoko. Olikohan M6? Jos on niin kanta porataan pois hieman auki 5,8 millin poralla.
Sitten vain liottelamaan sitä karaa pois siitä insertistä. Myös varovainen kopauttaminen kierrettä inserttiä kohden voi löystyttää. Takana kannattaa pitää jotain painavaa vastimena jos siellä on tilaa.
Lämmittämisestä ei tässä yhteydessä ole apua.