Menestystä!
Itse olen ollut Benelli-fani on pienestä pitäen sillä yhdellä koulukaverilla oli 16-vuotisjuhlapäivä ja isänsä oli ostanut poitsulle uuden 750 6-Benellin. Niihin aikoihin kun sai ns. kuulustelukortin kun täytti 16 vuoden vastuullisen iän. Itse olin yksi vuotta liian nuori saadakseni moisen ajokortin. Eli vasta 18-kesäisenä ja sekin pitkän kaavan mukaan sillä isäni teki jälkikasvunsa, yhtä valitettavaa poikkeusta lukuun ottamatta, äidin sisään Joulunpyhien aikoihin sillä syntymäpäivät ovat meillä pääsääntöisesti syyskuussa. Kyllä se jaksoi harmittaa että ei ollut syntynyt keväällä. Myöhemmin asialla ei ole ollut suurtakaan merkitystä paitsi kerran: Hain inttiin vapaaehtoisena Turun Erilliseen Autokomppaniaan. Eivät päästäneet. Vuotta myöhemmin, kesken lupaavien opintojen, tuli määräys että Ilmavoimien Teknilliseen Kouluun pitää mennä sinistä verikauhaa päähänsä sovittamaan. Sillepä tielle sitten jäinkin. Tosin en vakipalvelukseen mutta muutoin ammattitöihin. Eläkekin on jo käytössä eli ei isompia paineita toimeentulossa ja Rouvakin huutelee kyökistä päin syömään.