Kirjoittaja Aihe: Grison nokkien erot?  (Luettu 6634 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #15 : Syyskuu 04, 2018, 12:39:07 ip »
Tallentuuko GD:n livedata boksiin vai narua myöten koneelle? Eli siis pitääkö matkassa olla tietämyskone?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #16 : Syyskuu 04, 2018, 15:37:29 ip »
ECUlta voi tallentaa mutta sen pitää olla tietokoneessa kiinni. Tallennus siis toimii GD:n kautta.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #17 : Syyskuu 04, 2018, 17:07:17 ip »
Ajon aikana?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #18 : Syyskuu 04, 2018, 20:33:17 ip »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #19 : Syyskuu 04, 2018, 22:29:30 ip »
Ok.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pulmu

  • Viestejä: 222
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #20 : Syyskuu 05, 2018, 09:36:22 ap »
Proboostilta meinattiin että ei vaikuta vuoto täyskaasuvedossa juurikaan mitään seoslukemiin..tarkoittaen että kovin laihalla käy kone mulla. Saisko tuon TunerProlla omin voimin siedettävään kuosiin?

Periaatteessa kyllä mutta ottaa aikaa ja paneutumista. Samalla oppii aika paljon moottorin toiminnasta. Joutunee käyttämään sekä tehopenkkiä että ns. persdynoa että kaikki on prikulleen niin kuin haluaa. Käytännössä tarvitaan enimmäkseen aikaa ja ajelua läppäri repussa. Tai kai sen voi toisinkin tehdä mutta itse päädyin reppuselkähommiin. Laajakaistalambdasta on paljon apua mutta harjottelun jälkeen pärjää lämmitettävällä kapeakaistaisellakin.

Ok, taitaa olla melkoinen projekti siis. Mark eli noiden beetle-karttojen tekijä lupasi editoida karttaa hieman kun vasemmanpuoleinen tulppa näyttää käyneen laihanpuoleisesti. Ohessa kuva tulpista, edellinen omistaja vaihtanut milloin lie viimeksi.  Odotellaan.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä.
_________________________________

Griso 8V 2012

Pulmu

  • Viestejä: 222
Vs: Grison nokkien erot?
« Vastaus #21 : Syyskuu 17, 2018, 23:36:19 ip »
Markin editoima uus kartta tuli jo muutama päivä sitten, ankeat kelit täälläpäin ovat vain hieman hillinneet ajoja. Nyt on tankillinen ajeltu ja toimii Griso hemmetin hienosti. Uudessa kartassa hieman siis lisää syöttöä vasemmalle pytylle alakierroksilla ja jtn pientä muutakin oli Mark tehnyt. Vetää vajaasta kahdesta tonnista tasaisen voimalla punaviivaan saakka ja käy kyllä niin siististi ja tuntuu että tärinätkin ovat vähentyneet.. ::). 200 kilsaa ennenkuin tankin valo syttyi eli rapia 6 litraa sataselle oli eka tankillisella kulutus kaupunkiajeluissa. Olisi mukava käyttää vielä uudestaan dynossa mutta vaatinee kelien pientä lämpeämistä kyllä.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä.
_________________________________

Griso 8V 2012