Moi!
Lauantaina Gruppon Kevätajelulla Turun Bike Worldissä tuli koeajettua kyseinen pyörä. Senhän teki siellä aika moni muukin

Todella ketterä ja helppo ajettava. Vaihteet "loksahtavat" turhankin äänettömästi koloihinsa. Mittaristossa selkeä vaihdenäyttö, jotta on selvillä menikö päälle vai ei?
Hieman "venyvä" lähtö, jos ei käännä kaasua reippaasti. Sen jälkeen kyllä lähtee riittävästi, sanoisin. Mukavan pysty ajoasento.
Vakiopleksi on turhan pieni, joten tarvikkeena saatava isompi kilpi tulisi tarpeeseen.
Isolla kaasulla kone murisee mukavasti, ainakin kuljettajan korvaa, kun oli ilman korvatulppia.
Jalkatapit ovat aika ylhäällä joten polvikulma kohtalaisen jyrkkä. Satula vaikuttaa napakalta ja riittävän kookkaalta kahdelle.
Matkustamopuolen ominaisuuksista ei osaa sanoa, kun ei ollut kyytiläistä mukana.
Laukkuvarustus, jota pyörässä ei ollut, kertoisi kuinka helppo kyytiläisen on nousta kyytiin.
Jos ajelisin yksin, olisi V85TT oiva reissupyörä. Nykyisellään pitkät mp-reissut tehdään kuitenkin kahdestaan ja täydellä laukkuvarustuksella, en tiedä miten se liikkuisi vielä silloin?
Tuntuisiko silloin riittävän ketterältä ja olisiko vaadittavaa ohituskiihtyvyyttä, joka on minulle yksi moottoripyörän tärkeimmistä ominaisuuksista?
California 1400 Touring vm-13, jolla olen nyt kuutena kesänä ajanut 50tkm, on osoittautunut sopivaksi pyöräksi meille.
Alkuun raskas paino ja kankea käänneltävyys kaupunkiympäristössä, pitkä ja nykyviä ykkönen tuntuivat hankalilta!
Kaikkein ärsyttävintä siinä on kuitenkin pienehkö tankki (20,5 lit) ja suurehko polttoaineenkulutus (n. 6,5 lit /100 km).
Näistä puutteista huolimatta se on ollut minulle hyvä ja minä yritän olla hyvä sille!
Siksi toistaiseksi taidan ajella sillä

t. Kimmo