V85 kiinnostaa kovasti. Varsinkin juuri tuollainen möhköenduro jos on kevyempi kuin Stelvio ja omaa hyvän toimintamatkan eli mieluusti jotakin 500 km kuten Stelviossakin. Mielenkiintoista nähdä mitä eri versioita on mahdollisesti tulossa. Tehtaan kannattaisi hyödyntää uutuusarvo ja suoltaa markkinoille eri versioita aika äkkiä, mikä ei italialaisillla näytä onnistuvan autopuolellakaan.
Stelvion jälkeen ei ole omaan makuun tullut vielä mitään uutta vaikkakin Cali 14 oli käypäinen sitten jos emäntä lopettaisi ajamisen itse ja tarvitsisi kahden ajettavan pyörän. Muutenhan se olisi kuin ajelisi tila-atolla ilman matkustajia, erästä kaveriani lainaten. Iso Breva oli se mikä vei jalat alta ja Norge löi löylyä sen verran lisää, että Guzzien kanssa tuli tänä vuonna 10 vuotta täyteen. Se on vasta kuitenkin puolet aktiivisista BMW-vuosista, joista on kuitenkin jo se samat 10 vuotta mennyt. Tosin tänäkin vuonna ajoin 3 tkm K75:llä.