Kirjoittaja Aihe: V85  (Luettu 126361 kertaa)

Sami

  • Viestejä: 134
V85
« : Joulukuu 02, 2017, 20:39:11 ip »
Olikos tämä jo käsitelty?

http://eicma.piaggiogroup.com/en_EN/moto-guzzi/moto-guzzi-V85/

Ainakin meikäläistä kiinnostava uutuus.
Mallin nimeäkin pääsee ehdottamaan :D
http://discoverv85.motoguzzi.com/en/
Breva V850
Vespa GTS 250ie

motomatti

  • Viestejä: 13 464
Vs: V85
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2017, 21:07:07 ip »
Olihan siitä jotain yleisemmässä keskustelussa kun selaa alaspäin ja seuraaville sivuilla. Jakaa mielipiteitä: http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=6590.165

Se että on heti voimakkaita mielipiteitä ei ole huono asia. Ainakin kiinnostaa jollain tavalla.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: V85
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2017, 21:31:17 ip »
Kaveripiirissä sellaiset tyypit, jotka eivät muuten juuri Guzzia noteeraa, ovat tuon huomanneet. Ihan positiivisia kommentteja kuullut.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 464
Vs: V85
« Vastaus #3 : Joulukuu 02, 2017, 21:39:56 ip »
Nimeksi: yleensä seikkailupyörien mallinimenä on olleet joko eksoottiset tai muuten kaukaiset paikkakuntien nimet.
Miten olisi Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä tai jos on liian pitkä niin Ii.
Jos Suomessa pysytään niin Saana olisi erikoinen nimi tai miksei Nuorgam. Sillä suunnalla on riittävästi nappularenkailla koluamattomia polkuja.

NorgeGTL

  • Viestejä: 817
Vs: V85
« Vastaus #4 : Joulukuu 02, 2017, 23:57:16 ip »
V85 kiinnostaa kovasti. Varsinkin juuri tuollainen möhköenduro jos on kevyempi kuin Stelvio ja omaa hyvän toimintamatkan eli mieluusti jotakin 500 km kuten Stelviossakin. Mielenkiintoista nähdä mitä eri versioita on mahdollisesti tulossa. Tehtaan kannattaisi hyödyntää uutuusarvo ja suoltaa markkinoille eri versioita aika äkkiä, mikä ei italialaisillla näytä onnistuvan autopuolellakaan.
Stelvion jälkeen ei ole omaan makuun tullut vielä mitään uutta vaikkakin Cali 14 oli käypäinen sitten jos emäntä lopettaisi ajamisen itse ja tarvitsisi kahden ajettavan pyörän. Muutenhan se olisi kuin ajelisi tila-atolla ilman matkustajia, erästä kaveriani lainaten. Iso Breva oli se mikä vei jalat alta ja Norge löi löylyä sen verran lisää, että Guzzien kanssa tuli tänä vuonna 10 vuotta täyteen. Se on vasta kuitenkin puolet aktiivisista BMW-vuosista, joista on kuitenkin jo se samat 10 vuotta mennyt. Tosin tänäkin vuonna ajoin 3 tkm K75:llä.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: V85
« Vastaus #5 : Kesäkuu 06, 2018, 22:07:33 ip »
V11 - it defines you.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: V85
« Vastaus #6 : Kesäkuu 07, 2018, 10:09:48 ap »
Brandtin tuotepäällikkö Keijo Rouvali Italossa: "V85:sta on myös tulossa naku ja Le Mans versiot."

Uuden Le Mansin kohdalla joutunee lujille pitää päätös olla hankkimatta uuden sukupolven Guzzia...

T,
Jukka

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: V85
« Vastaus #7 : Kesäkuu 07, 2018, 11:30:24 ap »
Jotain "Le Mans" suuntaista on Guzzilta pitkään kaivattu.

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: V85
« Vastaus #8 : Kesäkuu 07, 2018, 17:45:07 ip »
Lainaus
naku ja Le Mans
:o
Mutta onneksi ei sentään vielä ensi vuodelle...
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: V85
« Vastaus #9 : Kesäkuu 07, 2018, 21:50:00 ip »
Eikä varmaan ihan seuraavallekaan..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: V85
« Vastaus #10 : Kesäkuu 08, 2018, 21:17:22 ip »
Mutta edes lupailevat vaihteeksi..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2018, 00:29:46 ap kirjoittanut GuzGuz »

Pekka

  • Viestejä: 2 152
Vs: V85
« Vastaus #11 : Kesäkuu 09, 2018, 14:00:05 ip »
Uuden Le Mansin kohdalla joutunee lujille pitää päätös olla hankkimatta uuden sukupolven Guzzia...

Tuleeko "pikkulohko" LeMans? Ei siinä mitään, onhan pikkulohkokin kasvanut jo ison mittoihin.
Toivotaan että tukevoittavat voimansiirtoakin, pitäisi tuplata nykyinen suorituskyky. Muuten ei kiinnosta
edes teoriassa.
Sohc van Helmi.

Omobono

  • Viestejä: 38
Vs: V85
« Vastaus #12 : Kesäkuu 09, 2018, 21:08:58 ip »
Motociclismossa viime kuussa artikkeli V85 tekniikasta.

78hp/8400rpm (V9 55hp/6250)

80Nm/3400rpm (V9 62Nm/3000)

Läppärunko 52mm (V9 38mm)

Venttiilin halkaisijat 3,5mm ja 4,5mm suuremmat. Kaksiventtiilinen työntötanko moottori. Ilmeisesti rullanostimet.

Artikkelin kopio jonka löysin netistä hieman huonolaatuinen.

T.Make

Omobono

  • Viestejä: 38
Vs: V85
« Vastaus #13 : Kesäkuu 09, 2018, 21:09:35 ip »
Sivu 2

Omobono

  • Viestejä: 38
Vs: V85
« Vastaus #14 : Kesäkuu 09, 2018, 21:10:05 ip »
Sivu 3