Jos nyt edes 90hp, millä tekniikalla hyvänsä niin olisi jo riittävän ripeä että sportiksi kehtaisi kutsua.
Varsinkin jos paino saataisiin alle 200kg.
Ei pitäisi olla kovin vaikeaa, hieman hiilikuituja ja alumiinia esim vanteisiin jne.
Eikös nyky V7:skatkin paina jotain 190kg.
Nevada 750cc n 180kg.
Aikanaan oma V65C, hieman modattu ja tavallaan riisuttu, painoi 163kg, tankki ilmeisesti aika tyhjänä, ilman laukkuja, pleksiä, takaistuista ja kuskia.
Lyijyakulla kummiskin.
Johan -70 vuoden aidosta V7:stakin otettiin 70hp 750cc koneesta ilman sen ihmeempiä poppakonsteja kestävyyden kustannuksella, vai miten sen kanssa kävi, nykyisin taitaa kaikki olla enimmäkseen museoissa.
1000cc Centauron Sportistakin 95hp ja 98Nm (mihinkähän onnettomuuteen nekin muuten katosi tuotannosta?)
850 Grisostakin 75hp..
Ps kun tulee tuotantoon vaikka magnesium piikarbidi nano huippulujaa ja ultrakevyttä, joilla voitaisiin vaikka moottoripyörän painoja pudottaa huimasti, mutta sitten kun hinta materiaaleille alkaa olemaan "järkevissä " hinnoissa, niin istutaan jo itseohjaavissa jossain omituisissa peleissä, ne jotka moiseen joutuu.