Jo näillä ohjeilla sai öljypohjan takaisin paikalleen ilman isompia vaikeuksia. Kaikki öljypohjan kiinnitysruuvit tuli korvattua uusilla vastaavilla. Pienellä hallitunkilla, kun sai paketin kohdilleen, onnistui kiinnitys aika mukavasti ja eikun öljyt sisään. Tänään sitten aloin irroittamaan tankkia, jotta saisi viimeisenkin vanhan kumijarruletkun vaihdettua. Samalla ilmanpuhdistimen vaihto. Itseasiassa tankin irroitus ei ollutkaan niin hankalaa kuin aavistelin, mitä nyt bensaa piti vielä lorotella, aluksi ei ihan niin onnistuneesti sinne mihin piti.
Ilmanpuhdistimen alta kotelosta löytyi yllätys, ruuvimessseli.
https://www.dropbox.com/s/10dojxod4hz6nvb/20180217_123230.jpg?dl=0Ihan laatutuote näyttää olevan, joten lienee ammattimiehen jäljiltä. Eihän se siellä ollut mitään vahinkoa näyttänyt tehneen. Ruuvari pääsikin työkaluhyllyyn ihan paraatipaikalle

Tämän viimeisen etujarruletkun kanssa tuli sitten ongelmia. Se vasemmanpuoleinen joka yhtyy takajarrun kanssa samaan jarrupiiriin. Jarruletkun kiinnitys metalliseen putkeen, siinä tankin alla vasemmalla, ei sitten aukea, ei millään. Liitos ei ole missään rungossa kiinni. Jarruletkun (14mm) vastakappaleena kovin hentonen 10 mm urospuolinen liitososa. Jotain meltoa keltasinkintyn raudan tapaista, joka antaa heti periksi lenkkiavaimelle. Sama ongelma putken toisessa päässä, ei lenkkiavain nyt sitäkään aukaise. 10 mm on jo valmiiksi vähän löysän oloinen, mutta ei kai täällä voi seassa tuumaisia mittoja olla? Ei oikein muuta tule mieleen kuin putken katkaisu ja uusi liitos. Noin 5mm jarruputkea se tavara on. Eipä ole koskaan tullut tehtyä jarruputken liitoksia. Hankala tilanne, tässä remontin loppusuoralla

. Muuten projekti olisi tältä erää pakoputkien kiinnityksiä vaille valmiina.
Lisään tähän vielä kuvan liitoksesta, kun saan linkin kopioitua dropboxista:
https://www.dropbox.com/s/97q0gckpnocorve/20180217_130123.jpg?dl=0