Edelleenkään en tiedä mp-kaupasta mitään. 
Vaan olen oppinut tietämään, että myymisen edellytys on ostajan kohtaaminen. Ominaisuutena on, että ennen ostajan kohtaamista, on useimmiten tehtävä töitä, jotta kohtaaminen tapahtuu. Jos ostajalle ei kukaan kerro mitä on myytävänä, niin eipä taida kauppa käydä.
Harvassapa on ne, jotka aktiivisesti soittelevat / käyvät yrityksissä kyselemässä, jotta mitähän on kaupan. Saati, että ihan oikeasti ottaa selvää jostan "eksoottisesta" tai harvinaisesta, jollei ole palava into juuri sellaiseen. Kulkuvälinekaupassa tuo into ei aina kohdistu suoraan johonkin merkkiin. Harvapa sitä venemessuillakaan kävelee ovelta suoraan merkin Z myyjälle ja ostaa siltä seisomalta muuhun katsomatta.
Opin joskus myymisestä erittäin hyvän viisauden: "Vain sanakirjassa menestys tulee ennen työtä!" Pätee ilmeisesti myös mp-kauppaan?