Joo... näkyy olevan se lämpötila, Prahassa 30°, ja ruuhkassa nytkyttely sen kytkimen harmi. Sitten kun pääsin taas maalle ja taivaskin vähän pilvistyi, alkoi kytkin taas pelata. Vaijeri vaihdettiin uuteen äskettäin, vaikka voihan se uusikin antautua.
Öljykin on varmaan aika notkeaa näissä etelän kesälämmöissä. Ei ole viikinki tottunut. Ja bitumisoran laatu lienee jotenkin pehmeämpi. Ei ole niin paljon rengasmelua kuin kotopuolessa. Kuuluuhan sekin venttiilien kilkatus kun se kone on siinä sylissä, mutta ei se kotopuolessa muun melun seasta erotu.
Niin – se öljymäärä. Jos 1,8 l laittaa niin pitää sitten varautua poistamaan sitä. Yhteistä kaikille erilaisille käsikirjoille on öljymäärän ylärajan ylittämisestä annetut varoitukset.