Onittelut Hajakentälle huomisen johdosta.
Itse kävin syntymässä -52 loppuvuodesta Heidekenillä - eli olen
aito turkulainen

Mopoa ei mulla koskaan ollut mutta heti kun oli mahdollista, eli keväällä -69 hankittiin moottoripyörä. Isoäidiltä lainasin rahat ja ostin 250 kuutioisen BSA C15 -61, jolla keltaisella (muistaakseni) kolmiolla varustettuna harjoittelin ja sainkin kortin ensi yrittämällä. Oli se hurjaa menoa, ei kypärää eikä muitakaan oikeita varusteita.. tuurilla enemmän kuin taidolla.
Sen jälkeen Vespa SS (!!

), Honda CB 350, Yamaha RD 350 ja muutaman vuoden tauko opiskelun aiheuttaman akuutin rahapulan (jatkuva tila nykyisinkin) vuoksi, kunnes töihin päästyäni uusi alku vuonna 1981. Suzuki T500, Yamaha XS 650, XT 500, XV 750, Gold Wing 2kpl ja sitten vihdoin uskoon tuleminen - Laverda RGS 2 kpl ja vuodesta -86 Guzzeja lukuisa määrä, viimeisin hankinta on tuo V9 Roamer. Vaimolla ollut muutama erilainen (Florida 350, 650, Nevada, Breva 750) ja lapsetkin ovat ehtineet Brevalla ajella
pari vuotta kumpainenkin.
Mistä lie tuo pakonomainen halu moottoripyöräilyyn syntynyt. Onneksi vanhemmat eivät aikanaan ajatusta torpanneet (kuten niin monelle on käynyt). Olisi jäänyt valtavasti paikkoja näkemättä, ihmisiä tapaamatta, kokemuksia saavuttamatta ilman tätä viheliäistä harrastusta.