Sen verran, mitä olen nyt Guzzinoviisina tätä palstaa ja sun blogia seurannut, uskallan ennustaa, että sulta saattaa vielä tulla valmiit speksit noille klemmareille.
Voi olla että tuleekin mutta se taas on muistista kiinni.
Zuumailin, Juffe, tuota linkittämääsi kuvaa lisää ja huomasin että vaikuttaa vahvasti siltä että vasemman puolen äänenvaimentajan suojapelti on menettänyt matkalle alemman takapäänsä kiinnitysruuvin. Korvakkeet ovat tallella. Voinet joutua ponnistautumaan vielä makuullesi. Tosin, kyse on ilmeisesti kännykkäkameran kuvasta kun laatu on kovin ankea joten ihan tarkkaan ei näe.
Amerikasta on tullut viestiä että noita ruuveja on tippuillut enemmänkin ja myös kokonaisia suojapeltejä on kadonnut. Vain pellin takapään ylemmän kiinnikkeen ympärillä on ollut murtunut pala peltiä. Itsellä oli yksi suojapellin ruuveista löystynyt.
Pyörässä käytetään paljon eri kokoisia korimuttereita eli sellaisia klipsuja jotka työnnetään paikoilleen levyn tai pellin reunaan sinne minne tarvitaan kiinnityskohta. Ovat yleisesti saatavia varaosia ruuviliikkeissä. Vaikka hinta on hieman kovempi niin kannattaa valita ruostumatonta terästä oleva "klipsu". Kokoja on pyörässä ainakin M4, M5, M6 ja M8. Voi olla isompiakin mutta ei ole tullut vielä vastaan. Alkuperäisiä kun oli rikki jo tehtaan asennuksen jäljiltä. Eivät kestä ylikiristämistä. Ruuvit ovat kuitenkin suurelta osin ruostumattomia mutta sinkittyjäkin löytyy eivätkä ole yleisen ruuvistandardin mukaisia. Ovat laippakantaisia ja avainkoko on pienempi kuin on totuttua kierteen kokoon nähden.
PS. Olen huonoselkäinen ja sen myötä on kadonnut lihasvoima jaloista joten käytän samaa menetelmää: kamera tai kännykkä yltää sinne mihin ei pää taivu eikä selkä notkene. Voi sitten katsella tietokoneen näytöltä suurennoksia. Monta asiaa on tullut huomattua kuvasta eikä suoraan reaalimaailmasta. Kameraa tarvitaan sitten kun on tarkka paikka. Samoin hommiin ei kännyköistä oikein ole. Vaikka mitä väittäisivät. Ei ainakaan kohtuuhinnalla.