On se jo kevennystä kun kumipusloistakin.
jAgo tapauksessa tuskin haittaa, uudet puslat on äkkiä asennettu jos osoittuu ettei kestä vääntöä/ taipuu tuntuma liian joustavaksi.
Laatikkoa ja perää varmaan kyllä säästäisi.
Ihan teoriassa, niin eikö käy niin että pehmeämmäksi puslat hidastaa jotain voiman välitystä joustavana ja se kaikki on poissa voiman välittymisesti, ainakin hetken.
Rataa ajaneet on näissä kysymyksissä viisaita olettaisin, tykännee mahdollisimman suorasta tatsista kuten jousituksenkin osalta?
Kohta reijitään jo kahvakumit, jalkatapit, startimoottorin pyörivät sisäosat, miksei koneen koko valuosilta koneen runkokin, hahaa voisi hieman sipaista vaikka jäähdytyksen osalta pohjoisiin oloihin jne.
Hyvällä tatsilla valmistuu ja täältä kannustusta projektiin, varmaan luen uudelleen koko ketjun pariin kertaan jos joskus oma mokkakilpuri ideat ollaa joskus tuulta siipiinsä.
Hyvää näyttää tulevan!