Lähtökohtaisesti ajatuksena oli luottaa ammattiliikkeesseen kuntoarvioinnissa. Räjäytyskuvan (Camn) mukaan näin maallikkokin tajuaa, että kyse on pääosin tavan letkusta tavanomaisin ikiinnityksin. Huoltomies puhui "erityisistä kiinnitystavoista", jolla ymmärsin että edelläkuvaamani letku+klemmari tsydeemi ei ole kaikin osin mahdollinen. Räjäytykuvan perusteella taisi yksi tai kaksi kohtaa näytää vähän erikoisemmalta? Toinen selitys voinee olla se, että eivät viitsi käyttää aikaa letkujen mittailuun ja ottaa vastuuta siitä työstä. Tässä nyt vähän myös mitataan valtuutetun merkkihuollon luotettavuutta. Toivottavasti nyt ymmärtävän oman etunsa.
Jatkossa kyllä pyrin tekemään ainakin perushuollot itse, kun on kuitenkin lämmin talli käytössä. Ajan kanssa, kun tekee ja ottaaa asiasta selvää, ennen kuin alkaa toimimaan, niin ei voi mennä ihan pieleen.