Kannattanee kokeilla. Vissiin aika helppo tuossa systeemissä muuttaa. Tuo sopan riittäminen on helppo kokeilla. Siinä kun puutuu, vetää ryyppyä päälle. Jos puutuu, saa jo liikaa, jos veto paranee on liian laihalla.
Moro,
Joo on helppo kyllä säätää, piuha kiinni, virrat päälle, muutos ja sen jälkeen vaan ohjelmointi namiskasta muutokset sisään ja se siitä, tosi tyytyväinen olen laitteeseen, kiitokset motomatille kun toi laitteen esille minulle.
Ennen teippauksia tein tota ryyppy juttua millä se parani kyllä, mutta suuttimia ei ollut käsillä niin teippailin suodattimia. Kokeilin äskeisellä ajoreissulla myös ryyppyhommaa, vähän niin ja näin, aikalailla nykimistä yläkieroksilla oli veti hyvin, sitten puutu, veti taas hyvin ja puutu jne.
Hankalaa siitä tekee sen kun olen vaihtanut kaasuttimiin omat käsitoimiset ryypyt yhteisryypyn tilalle jumittuvien luistien takia, noilla omilla ryypyillä luistien takertelua ei enään ole, mutta uskoisin että ruvetaan olemaan aika liki noilla seteillä.
Jahka saan hommattua laadukkaammat suodattimet niin jätän teippailut sikseen ja suuttimia vaihtelemalla haen soppapuolen persdynolla kohdalleen, sitten kun alkaa tuntumaan hyvältä niin voi olla että käytän dynossakin tuon sitten joskus tulevaisuudessa.