Niin tänään käytiin tuo yhdistelmä tarkastuksessa läpi ja suurimmaksi ongelmaksi tuli tuo etujättö.
Nyt pitäisi saada vinkkejä millä sen vois kohtuu työllä muuttaa. Täällä Ruotsissa tarkastaja vaati että se pitää olla 50-80mm sisällä ja
nyt se mittauksen mukaan on 130mm.
Olihan siinä sitten muutakin pientä lisäystä elikkä turvavyö, seisontajarrun mekaaninen lukitus sekä vaunun kiinnitys pulttien vaihtaminen
kuusiokolo pultteihin joista kiinnityksen jälkeen pitää hitsata tai porata avainkolo pilalle että ei tule kiusausta sooloilla.
No onpa teillä tiukkaa! Ei olis mennyt mun Velorex-Jackal ihan heittämällä läpi. Täällä setä katsoi silmällään kiinnikkeet ("Näyttää olevan tukevat, eikä ole runkoa muutettu, hyvä on") ja valot, ja niistä hieman keskusteltiin. Katsari kaipasi vaunuun jarruvaloa, joka toki hyvä olisikin. En vaan saanut sitä toimimaan ajoissa, joten poistin piuhan joten se ei edes yritä palaa. Laki täyttyy kun tuon ikäisessä vaunupyörässä on pyörässä jarruvalo, niin yllättävää kuin se onkin.
Etupäälle en ole tehnyt mitään. Matin eturenkaan siirtosarja olisi kyllä fiksu, mutta nyt ei oikein ole resursseja.
Ennen siirtosarjaa saatan kuitenkin hankkia pitkän perän soolokäyttöä varten. Nykyinen lyhyt perä on aivan ihana taajamaan ja pikkutielle, mutta iso maantie ei oikein ole kivaa. Nykyinen viitonen vastaa vanhaa kolmosta ...
Ohjausiskari on hankintalistalla. Jotain reilu kolmekymppiä kuplavolkkarin tarvikepalikka. Vaan olen ollut laiska ja toimii tuo noinkin.