Varoitus! Sisältää tolkutonta kehumista:
kyllä se on vaan yhtä juhlaa päästellä Ghezzillä! Se yhä vaan paranee kulultaan ja käytökseltään.
Loppukaudesta pyörät yleensä tuntuu jo laiskoilta mutta nyt sisäänajettuna (vajaa 30tkm) pyörä ryntää yhä vaan paremmin!
Vaikka näkemättä ostamani miltei ajamattoman (4 t km!) pyörän kunto hakuhetkellä harmittikin niin se oli sittenkin minun onni!
Olen saanut kuulla että ennen minua hieman raihnaisen kunnon ja tukossa olleiden suuttimien takia useampikin ostajakandidaatti oli sen oston hylännyt.
Suuttimet tukossa siinä oli nykytehoista murto-osa! Koneen etummainen kiinnityspultti puuttui jne.. jouduin vaihtamaan jarrulevyt, perää kannatteleva messinki pusla oli syöpynyt väljäksi jne..
Olen todella nauttinut pyörästä sen jälkeen kun sain sen kuntoon. (eka ratakokeilu Alastarossa oli sököjen levyjen ja tottumattomuuden takia katastrofaalinen kokeilu).
Ja kun tässä vielä viimeksi älysin säätää turhan liikkeen pois etujarrukahvasta niin tuli rutkasti varmuutta jarrutusten myöhäiseksi jättämisiin. Kun pikkuhiljaa pyörää ja ajamista on tullut opeteltua niin alkaa se näköjään edes jonkinlainen vauhti meikäläisellekkin löytyä.
Ainakin renkaiden reunojen kulumisesta päätellen! Voi olla että kuvittelen mutta ei kai kadulla katurenkaiden laitoja saa hiertymään/sulamaan?
Näin tai noin mutta eilen meni tankillisen ajaminen lempitiellä jo niin vauhdikkaaksi että pysyköön pyörä taas hetken tallissa, muutoin ei pysy ukko hengissä ja pyörä kasassa!