Kirjoittaja Aihe: V9  (Luettu 63618 kertaa)

MasaV7

  • Vieras
Vs: V9
« Vastaus #15 : Helmikuu 06, 2016, 17:55:32 ip »
Heinon standylla kerrottiin, että jossain Aasian maassa on mp-messut nyt samaan aikaan kuin meillä, ja V9-protot ovat siellä näytillä. Sarjatuotanto alkaa kuulemma maaliskuussa.

Jouko S

  • Viestejä: 869
Vs: V9
« Vastaus #16 : Helmikuu 28, 2016, 08:45:04 ap »
Eikös niiden vasta maaliskuussa pitänyt aloittaa tuotanto..
Leccon paikallislehdessä oli joku aika takaperin pieni juttu, että Guzzin tehtaalle lisätään perinteisesti olikohan 28 vuokratyöntekijää helmikuun loppupuolella. Tästäkin voisi päätellä, että tuotannon lisäystähän siellä varmaan pian tapahtuu. :)
Jouko

Jouko S

  • Viestejä: 869
Vs: V9
« Vastaus #17 : Maaliskuu 04, 2016, 21:32:18 ip »

Joo, Clanin sivuilla tuosta ilmoiteltiin, joo..Hyvähän se on siellä kipasta koeajolle..meillä ei edes päässy koeistumaan..No, syksyllä sitten onneksi se Camnin tietämä uusi vesijäähy-proto ja sen kaikki versiot edes esillä tehtaan elokuvasalissa näytännön lopuksi..

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: V9
« Vastaus #18 : Maaliskuu 04, 2016, 21:38:56 ip »
Mussa on vissiin jotain vikaa kun nuo V9 mallit ei sitten jaksa kiinnosta ei pätkääkään   :-\

Onhan se tietty hyvä että edes jotain uutta tekevät.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Vs: V9
« Vastaus #19 : Maaliskuu 04, 2016, 23:06:21 ip »
Ennen tehtiin niin hyvää kuin osattiin. Nyt tuollaisia laimeita kompromisseja,
joiden kai sitten pitäisi sopia useimpien makuun.



Jouko S

  • Viestejä: 869
Vs: V9
« Vastaus #20 : Maaliskuu 04, 2016, 23:20:17 ip »
Lainaus käyttäjältä: Ikkala link=topic=5988.msg52477#msg52477 date=1457120336
Onhan se tietty hyvä että edes jotain uutta tekevät.
[/quote

No ei kai noissa malleissa muuta hyvää voi nähdä..Surkeaksi menny jotenkin koko homma..
Onkohan koskaan ennen moista surkeutta nähty? No ne mopot...

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V9
« Vastaus #21 : Maaliskuu 04, 2016, 23:55:47 ip »
No, minä kahlaan vastavirtaan. Mun mielestä tuo V9 Roamer on hieno peli! Sopiva ohjaustanko, alusta säätöihin ja äänet kuntoon. Ja eikun asfalttia mittaamaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: V9
« Vastaus #22 : Maaliskuu 05, 2016, 10:19:13 ap »
V9 mallilta on isot odotukset .
Periaatteessa -70 luvun Suzukilta näyttävää pyörää olisi mukavampi arvostella ajettuna.
Infon niukkuus ei ainakaan ole lisännyt haluttavuutta pyörään.
V7 on myynyt suht hyvin, 1400 Cali ei ole tappiota tuotanto, Guzzi pysynee hengissä.
Jos ei yllätä positiivisesti V9, V7II , niin mikähän sitten on tilanne Mondellossa.
Moto Guzzi on brändina vahva, senhän Piaggio osti, eikä tuotantolinjaa.
Tuskin muulla on enään väliä heillekään kun rahasta.
Guzzin vahvuus olisi tehdä omanlaisensa, pitkittäinen kone ja hyvät palikat muutenkin.
No, ajatuksia..

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: V9
« Vastaus #23 : Maaliskuu 05, 2016, 12:16:55 ip »
Nyt on kuulemma V9 korjaamo-opas ja varaosakirja tulleet Guzzin Intranettiin. ECU on edelleen MIU3G, kuten V7 -mallisarjassa
(GuzziDiag -Tools: MIUG3 Reader on jo, Writer työn alla kuten 7SM Reader/Writer). Sopiihan tuo hyvin, kun tuntuu olevan moottorin osalta samaa sukua kun V7-II. Ja monet pikkuasiat tosiaan lisäävät sitä kuvaa että Moto Guzzi on Piaggion perinteisiin nojaava "tyylibrändi". Siirrytään perinteisestä omintakeiseen tekniikkaan perustuvasta tuotteesta pienin kustannuksin (paitsi Cali 1400) valmistettavaan ulkonäkö- ja mielikuva edellä menevään tuotteeseen. Guzzi -tekniikka kiinnostaa kyllä aina, vaikka tämä uudempikin. Sopiihan sitä sitten itse ajella niillä vanhemmilla susivatkaimilla.

Mitenhän V9 pärjää vanhalle skodelle: https://www.youtube.com/watch?v=rZcKaPrg4eo
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2016, 23:05:01 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: V9
« Vastaus #24 : Maaliskuu 20, 2016, 21:23:20 ip »

Kaijus

  • Viestejä: 806
Vs: V9
« Vastaus #25 : Maaliskuu 21, 2016, 09:21:35 ap »

www.motorcycle.com   -sivustolla on juttu myös, (minulla kaataa ie -selaimen)

Firefoxilla toimii  :)

Heiltä löytyi jopa kuva uudesta kardaaniratkaisusta..

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: V9
« Vastaus #26 : Maaliskuu 21, 2016, 20:07:26 ip »
Näihin sinällään kiinnostaviin uusimpiin Guzzeihin liittyen ("Piaggio on päättänyt tehdä Guzzista konsernin trendi- ja customvalmistajan") Saksan punaisella palstalla kirjoitti kaveri, joka oli puhunut tässä kuussa Dortmundin messuilla Guzzin osastolla Saksan markkinointijohtajan kanssa. Hän oli vahvistanut että Stelvio ja Griso elävät viimeistä vuottaan. Sen jälkeen jää enää 1400ccm, V7 ja V9.

Kommentissa esiin tullut näkökanta oli sellainen, että nyt vasta itse myös tajusin, mikä tässä mättää vaikka Apriliat ovat kaikella tapaa hienoja vehkeitä edustaessaan Piaggion sportteja.

Mutta: "Aprilia saa puolestani olla mielellään vastuussa supersporteista radalle.  Mutta maantiekäyttöön tarkoitetuista sporteista on Guzzilla verrattomasti autenttisempi geenimateriaali.  Mutta tätä pukumiehet Piaggion hallinnossa eivät käsitä."
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2017, 00:03:52 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

NorgeGTL

  • Viestejä: 817
Vs: V9
« Vastaus #27 : Maaliskuu 21, 2016, 22:41:30 ip »
Stelvio viimeistä vuotta... Soon sitten Quotan kohtalo eli seuraajaa saa odottaa. Onneksi noita on.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: V9
« Vastaus #28 : Maaliskuu 21, 2016, 22:49:57 ip »
Tuolla tekniikkapalstalla on syykin asiaan. Ei enää päivitetty (haluttu tai kyetty) päästöjä Euro4-tasolle. Koskee useita muitakin malleja.
V9 on uutta Euro4-polvea jota saanee myydä, tällä tietoa, vuoteen 2021 asti jos ei päivitetä Euro5-tasoon.
2015 oli viimeinen Euro3-vuosi.

Onneksi on tuota reserviä vielä tallella: Centauro, T3, Cali Adamant ja Cali3.

ALi

  • Viestejä: 1 053
Vs: V9
« Vastaus #29 : Maaliskuu 21, 2016, 22:54:25 ip »
... trendi- ja customvalmistaja.
Kun V7 Racer on ollut myyntimenestys, niin "trendi" mallistoa täydentäisi mainiosti V11 herrasmies-sportti. Juhlaa odotellessa...
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)