Nyt en muista että mihin tuo taaempi ruuvi voi kiinnittyä rungossa, mutta siitä huolimatta en omaan pyörääni kelpuuttaisi tuota vaunukiinnitystä. Kiinnitykseen liittyvän epävarmuustekijän lisäksi osa näyttää siltä, että se on tehty alumiinista ja hitsaamalla, mikä riittää syyksi hylkäävään päätökseen. Jonkinlaiseksi nyrkkiohjeeksi kaikkeen vaativaan kiinnitykseen voisi kelvata yleisohje: Kiinnitä putkeen klemmarilla ja aina lähelle solmukohtaa. Klemmari saa olla vaikka latasta taivutettu U-rauta tai kahdesta puoliskosta yhteen ruuvattu, koneistettu nappula.
Kun hyvää tehdään, niin vaihdelaatikon alle kiinnitetään tuollaisilla klämpeillä poikittanen teräsputki molempiin runkoputkiin ja vaunun kiinnike sitten poikittaisen putken päähän.
Moottoripyörän runkoon ei pitäisi hitsailla mitään ja myös ruuvikiinnitysten kanssa tarvii olla tarkkana, ettei ruuvin kannan alle tuleva lappu aiheuta vipuvartta, joka lisää pulttien rasitusta tuntuvasti, varsinkin kun puhutaan pienehköistä ruuveista. Guzzin rungossa on moottorin kiinnityspultit tanakkaa tekoa, niitä pystyy hyödyntämään.