... että Mandellon tehtaita pitäisi laajentaa,
Ainakin siihen halutaan varautua. V7 Racerin suosio taisi yllättää "housut kintuissa". Sen piti kai alkujaan olla vain pieni rajoitettu valmistuserä. USAssa kuolattiin kovasti Bellagionkin perään, muttei sitä kai lopulta virallisesti viety lainkaan.
Youse blokes in the USA have no idea how much fun the Bellagio is. Its like they left the very best till last. There has never been a pushrod engined Guzzi like it. It really is cretinous fun.
Jos isoilla markkinoilla alkaa menestyä, niin Mandellossa tulee työtä käsille ja tuleva 900 on varmaan myös useana eri mallina, V7 ja 1400 tapaan. California, Eldorado ja Audace ovat saaneet ainakin lehdistöltä USAssa hyvän vastaanoton.
At the moment, Piaggio is spending a lot of money on the Guzzi brand, including re-working the ancient Mandello del Lario factory, so it clearly sees a future in the retro/quirky sector. A “Super V7” would extend the V7 range very nicely indeed.
Tuore testiraportti (
linkki), jossa tehtaan työntekijä maininnut myös tuosta 65 hp "Special V7" sta Pohjois-Italiassa.
Onhan V7 Racerkin jo upea. Siis että voi ostaa suoraan kaupasta jonkun noin hienon ja tyylikkään ajokin.
Kevari iän jälkeen, kun tuollaisella kurvailee kahville, niin heti kaikki pitävät jo vanhana ratakettuna.
Artikkelin kirjoittaja on kanssani samoilla linjoilla ihmetellessä miksei ostaja voisi suoraan yksilöidä haluamansa kokoonpanon ja varustelun, kuten uusien autojen kohdalla on tehty jo iät ja ajat.