En minäkään myy mutta toistaiseksi tyytyväinen käyttäjänä. Teimme Latimon kanssa noin 1000 km reissun viikonvaihteen kahta puolen ja jotain asioita ilmeni.
Jatkoa edelliseen nyt n. 1000km takana RVS laiton jälkeen niin voin sanoa että Breva jaksaa lähteä isoimmalla
vaihteella tuntuvasti paremmin kiihtymään, sen huomaa hyvin esim n.80km/h kun lisää reilusti kaasua.
Kierros herkkyys on parantunut , käyntivärinä pehmentynyt.
Tuohon lainaukseen muuttaisin vain että California Adamant Brevan sijaan ja muutoin samat sanat.
Moottori käy niin miellyttävällä äänellä että en ole ennen Guzzissa kuullut ja on herkkä ottamaan kierroksia. Mutta mihin hävisi venttiilien kilkatus? Nyt vain kuuluu tasainen kahina. Väljä pakoventtiilin ohjuri sentään on väljä edelleenkin. Mutta eihän aine "messinkiin" tehoakaan.
Ulvova viitosvaihde ulvoo edelleenkin mutta sävy on muuttunut eikä kuulu lainkaan yli sadan vauhdissa mutta se voi olla siinä että ääni jää jälkeen ja tuulen suhina voittaa. Mutta aiemmin kuului. Siitä olen varma.
Toyotan perävaihde, aiemmasta kiinnileikkautumisestaan huolimatta, kesti em reissun renaamatta mutta aiheutti joitakin resonansseja 60 ja 90 km/h nopeuksissa. Muilla nopeuksillä peileihin saattoi luottaa....
Kaikissa kohteissa kuhunkin tarkoitukseen sopivaa RSV-versiota lisättynä.
Latimon Carillofornia Triken vaihteistoon laitettiin myös RVS mutta 100 prosenttisen myönteistä lausuntoa ei asiasta saanut aikaiseksi. Jotain kuulemma oli kuitenkin tapahtunut matkan aikana. Ehkäpä Latimo kerkiää myöhemmin asiasta kommentoimaan. Kauaahan aine ei vielä ole ehtinyt vaikuttamaan.
Tulkinta on kuitenkin subjektiivista ja usein mielialaan liittyvää: väsyneenä tuntuu kaikki vaivat mutta kun matkanteko maittaa niin pyöräkin tuntuu toimivan varsin kivasti.
Paras teho aineella saavutetaan kuitenkin laittamalla se täysin ehyeen laitteeseen. Silloin se toimii ennalta ehkäisevänä. Vian jo ilmettyä ei sekään ihmeisiin pysty vaikka hieman "korjaakin". Rikkinäinen laakeri pysyy rikkinäisenä ja loville kulunut hammaspyörä lovellisena.