Kiitos! Mietinkin voisiko 3D-karttaa hyödyntää kun siinä noi kuopat näkyy hyvin.
Tulin juuri autolearn-kierrokselta, 140 kilsan lenksu vaihtelevaa ajoa, kiihdyttelyä ja tasakaasuajoa eri kierrosalueilla. Ero oli uskomaton. Ensinnäkin tämä säie pitäisi nimetä uudestaan: Grison rykimättömyys!! Olipa kiva tulla pieniin kyläpahasiin 60:n rajoitukseen vain moottorijarrulla ja ajella 2500 kierroksilla tasakaasulla ilman pienintäkään nykimistä. Eri lähtökierroksilta kahvaa kääntämällä kokeilin kiihdytystä, 3000-3700 välillä ei ollut samalla tavalla raakaa voimaa kuin vanhalla kartalla, 4300 yläpuolella meno muuttui aika hätäiseksi. Koneen käynti oli niin paljon rauhallisempi, että huomasin ajelevani yhtä vaihdetta pienemmällä kun kone ei täristellyt, mutkatiellä oli mukavaa kääntää kapulaa mutkan puolessa välissä ja Griso lähti kuin hauki rannasta!
Tuohon 3000 kieppeille voisin loihtia vähän lisää hauista, tyhjäkäynti aavistuksen korkea eli CO-säätöä hieman plussalle. Se nollaseosalue ei haitannut kadunkulmissa niinkuin etukäteen olin pelännyt. Helvetti kun on naama kipee kun ei saa hymyä loppumaan.
