Aika monen pyörän vakiotuhto on soveltumaton koko vuorokauden istumiseen.
Suurin ongelma ainakin omalla kohdalla on vakiopenkkien liiallinen pehmeys; aluksi hyvältä tuntuva pehmeys vaihtuu tuoksi kakkosnelos-efektiksi kun pehmusteet painuvat pidemmän paineen alla kasaan ja ahteri alkaa ottaa tuntumaa satulan tukirakenteisiin ja verenkierto heikentyy kun kannikat ovat jatkuvasti kuopan puristuksessa.
Tämä oli tilanne CBR:ssä (no ei ole Guzzi, ei

) mutta tilanne korjaantui radikaalisti kun verhoilutin koko penkin uusiksi ja pyysin laittamaan kovemmat täytteet. Eipä painu enää jakkara kuopalle ja hyvä on istahtaa vaikka pidempikin siivu.
Ja kun kerran Guzzeista puhutaan niin vielä pehmeämpi (eli huonompi) on tuon Quotan penkki, painuu alla aivan lysyyn eli vaatii saman korjauttamisen, jos sillä aikoo esim. rautaperseillä. Sekin nimittäin on ollut harkinnassa, on nimittäin ainoa tällä hetkellä tallissa olevista vehkeistä joilla ei ole virallista ajoa ajettu ja onhan se vähän noloa noin Guzzia ajatellen...
Homman mielekkyydestä, vaarallisuudesta ja hommaa harrastavien motiiveista saa jokainen olla mitä mieltä haluaa, mutta ajavathan ne jotkut ympyrää suljetulla radalla tai hiekkakuopassakin ja pitävät sitä mielekkäänä hommana
