Ehkä hiukan puolueetonkin on kaverini kokeilu Guzzien parissa Bemmunsa jälkeen seuraavaa pyörää etsiessä. Olin oppaana parilla reissulla. Jackal oli muuten sopiva, mutta vaihteissa oli "välivapaita" ja km-mittarilukema selvästi lian pieni. Kaveri on 190 cm pitkä ja 90 kg massaa. Oli vaikeuksia löytää sellainen pleksillä varustettu, joka ei olisi niillä mitoilla pyöritellyt tuulta ikävästi juuri kypärässä, ja tuulisuojan hän nimenomaan tahtoi. Norge oli myös koeajossa. Se olisi muuten miellyttänyt, mutta kuskin mitoitus olisi siihenkin vaatinut pleksin modifiointia. Lisäksi hinta sattui olemaan kohtuuton.
Sama kaverini istui hetkeksi Nevadani satulaan. Näkymä oli kuin karrikatyyri. Ajamaan ei voinut edes lähteä. Jättäisin siis noilla mitoilla Nevadan pois laskuista. Sama koskee V7 Classicia, vaikka se ehkä antaakin hiukan enemmän tilaa. V7 Raser ehkä antaa tilaa vielä enemmän, mutta se on kyllä soolo.
Toisaalta... eihän tuo TimoEV ole mikään ihan pieni poika, ja Nevadalla ajeli naama hymyssä, vaikka nniistä ajoista on massa kyllä kasvanut.
Minä en tiedä mitään muista kun Nevadasta, ja sekin vielä on pari senttiä matalampaa Anniversario mallia. Ostin sen koeajamatta, kun en osannut vielä ajaa

Kortti oli autokortin mukana syntymälahjana saatu, ja kauppias sanoi, että tämä on minulle kuin sovitettu pari, ja oli oikeassa. Menin ostamaan V7 Raaseria, mutta ne oli loppuun myyty ja Anni sattui olemaan ostajaa vailla. Olen 172 cm 70 kg ja hiukankin suuremmalle Nevada olisi pieni, tämä on subjektiivinen näkemys. Kyydissä on usein ollut sissy 160 cm 60 kg ja hän pitää kyytiä rasittavana vähänkään pitemmällä matkalla. Nevada on kaksittain hiukan hutera ajettava, vaikka voimiensa puolesta selviytyykin vallan mainiosti. Annin piti olla opettelupyörä, mutta niin siinä taitaa käydä, että en sitä pois anna. Elokuussa kaaduin rumasti ja kalleimmastani meni vähän rautoja rikki

Varaosia on odoteltu jo yli kaksi kuukautta, eikä vieläkään ole tullut kaikkia

Luut on jo parantuneet