Kirjoittaja Aihe: Päivän GUZZI  (Luettu 22676 kertaa)

Marko

  • Viestejä: 612
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #15 : Marraskuu 23, 2014, 12:56:10 ip »


Bicilindrica.

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #16 : Tammikuu 31, 2015, 13:05:25 ip »
Lisää rakennelmia.  ;)

2002 Atlantic 500
2004 B750

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #17 : Tammikuu 31, 2015, 13:12:28 ip »
Onkos tuossa nyt se napaohjaus ?
Titaniumin kuski

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #18 : Toukokuu 28, 2016, 23:10:56 ip »
Napaohjaus on, kuvattu 2004 Mandellon Continentalin pihassa, ranskalainen.

Ja tuossa myöhempää hekumaa Mandellon puiston Guzzijuhlista.

https://goo.gl/3HB7p2
2002 Atlantic 500
2004 B750

gringo

  • Viestejä: 143
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #19 : Toukokuu 29, 2016, 23:52:27 ip »
Bicilindrica; V11 Sportin muotokieli iduillaan ;D
Keltainen napaohjaus-kaunotar; eipä tuohon paljon kommentoitavaa. Van Gogh:kin oli aikanaan väärinymmärretty. Minkähän elimen tuon rakentanut tyyppi itsestään tulee leikkaamaan? Ei maar, luova hulluus on tuottanut sellaisia edistysaskeleita ihmiskunnalle, että kunnon kansalaisilta on mennyt toinenkin tovi miettiessä että mitenkä saada nuo edistysaskeleet valjastettua ihmiskuntaa vastaan. No jaa, mikäs sen hölmömpää kuin tehdä yleistyksiä.

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2016, 21:00:26 ip »
2002 Atlantic 500
2004 B750

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #21 : Syyskuu 29, 2016, 21:50:32 ip »

Calikuski.  :o

2002 Atlantic 500
2004 B750

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #22 : Lokakuu 05, 2016, 16:12:05 ip »
Kanttaahan sitä Calillakin.
Kuvista näkyy hyvin miten hienosti suuniteltu.
Astinlauta, laukut ja pakoputki osuu lähes yhtaikaisesti.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2016, 16:44:41 ip kirjoittanut GuzGuz »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #23 : Lokakuu 05, 2016, 19:59:01 ip »
Juu, enemmän kallistusta, niin jompikumpi tassu irtoaa tiestä. Asentoa korjaamalla voisi pyörää tuoda pystymmässä ja kaarrenopeutta voisi nostaa. Olisi myös turvallisempaakin.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #24 : Lokakuu 05, 2016, 20:34:09 ip »
Nuoret miehet näyttävät asfalttikaarteissakin laahaavan jalkaansa tien pinnassa. Eräältä kysyinkin että mitä se auttaa. Kertoi että ei kaadu jos lähtee rengas luistamaan. Totesin sitten että et ole sitten vielä ollut luistossa....

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #25 : Lokakuu 05, 2016, 21:05:14 ip »
Se on supermotossakin jo vähän ohi menossa. Kärkikuskit eivät roikota jalkaa kaarteissa. Sen sijaan ojottavat polvea sisäkuva, kuten asfalttikuskit.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #26 : Lokakuu 05, 2016, 22:33:40 ip »
Lainaus
eivät roikota jalkaa kaarteissa
Joskus olen sivusilmällä huomannut että kaarteeseen tullessa... sillä siis haetaan painonsiirtoa / tasapainoa vai mitä?
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #27 : Lokakuu 05, 2016, 23:03:46 ip »
Supermotoissa oli ennen siksi, että pyörää vietiin niin kallellaan, ettei tennari mahtunut väliin.
Motogp:ssä ja supereissa yms haetaan painonsiirtoa. Sekin sai alkunsa, kun ilmeisesti vahingossa kärkikuski tiputti jalan tapilta. Kohta kaikki matkivat.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #28 : Lokakuu 09, 2016, 15:00:12 ip »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #29 : Lokakuu 09, 2016, 16:38:10 ip »
Hinta on ollut nousujohteinen jo vähän aikaa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.