Kirjoittaja Aihe: Päivän GUZZI  (Luettu 22676 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #30 : Lokakuu 09, 2016, 17:01:04 ip »
Halvimman tuota sarjaa edustavan mallin olen kuullut vaihtaneen omistajaa noin 8000 eurolla.
Mutta siitä on jo aikaa.

Viimeksi näin samanlaisen Vääksyssä syysajelulla.
http://www.motomatti.fi/2016/09/syysajelu-vaaksyyn.html

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #31 : Lokakuu 09, 2016, 17:56:51 ip »
Kelpais.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ei talvikunnossapitoa

  • Viestejä: 99
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #32 : Lokakuu 09, 2016, 18:05:28 ip »
Viime viikonlopun Eliitissä annoin itselleni kertoa että yksi Daytona olisi siirtynyt tuonne Euran suuntaan eräälle Guzzi/Norton miehelle...
V50 Rosso club racer,  Nevada Cappuccino Racer kilvissä, Galletto 192 museo, SWM Silver Vase ja Cali III + Eml Sport

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #33 : Lokakuu 09, 2016, 18:30:34 ip »
Ateenassa on RS:ssä ollut myytävänä pitkään http://urly.fi/FQa. Haku lomareissuun yhdistäen...  ;)

T,
Jukka

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #34 : Lokakuu 09, 2016, 20:26:24 ip »
Tuo Ateenan pyörä onkin jo uudempaa mallia. Tekniikassa on jonkin verran eroa alkuperäisempään Daytonaan. Mutta ei välttämättä huonompaan suuntaan. Vieläpä näillä seuduilla suht harvinaista RS-mallia.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #35 : Lokakuu 09, 2016, 21:08:28 ip »
RS:stä lupailtiin jokunen heppa enemmän kuin tavallisesta. Uus koppanen on kyllä todella silmään sopiva. Vastaavan mallisten V11 Sportien hinnat ovat myös nousseet.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #36 : Lokakuu 20, 2016, 01:11:50 ap »
http://wap2.bild.de/bild/json.bild.de:80/servlet/json/wap/48340004/3.html

Peter (90) ajaa yhä vieläkin kilpaa.

Kun hän on tien päällä, ihmiset ihmettelevät hänen Oldtimer moottoripyöräänsä. Kun hän ottaa kypärän päästään, loksahtaa useimpien leuka auki. Peter Schlichtling Baijerista on 90 -vuotiaana Saksan vanhin aktiivinen kilpa-ajaja. Hän ottaa säännöllisesti osaa 40 vuotta vanhalla Moto Guzzillaan (Le Mans, 850 ccm, 84hv) Oldtimer -kipailuihin. Viimeinen voitto on kahden vuoden takaa, silloin hän voitti Oldtimer -vuoristokisan Nals:issa (Etelä-Tiroli, Italia). Schlichtlingillä on kolme tytärtä, yksi heistä (Bettina, 49) ajaa myös kilpaa kuten lapsenlapsista Peter (20) ja Max (17), joka on jopa Saksan mestari Supermotossa.

Kuinka kauan Saksan vanhin kilpakuski aikoo vielä lähtöviivalle? ”Mieluiten elämäni loppuun saakka”.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2016, 09:19:20 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

PetriV

  • Viestejä: 23
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #37 : Lokakuu 20, 2016, 15:50:17 ip »
Pitäiskö tähän jatkaa, että Guzzilla ajaessa on se pitkän ajoiän salaisuus!

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #38 : Lokakuu 23, 2016, 09:12:35 ap »
Pitäiskö tähän jatkaa, että Guzzilla ajaessa on se pitkän ajoiän salaisuus!
... ja Guzzilla voi ajaa pitkälle.
 http://www.adamsheritage.info/images/pics/p1.jpg
2002 Atlantic 500
2004 B750

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #39 : Marraskuu 28, 2016, 14:51:00 ip »
2002 Atlantic 500
2004 B750

GMies

  • Viestejä: 310
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #40 : Huhtikuu 15, 2017, 09:12:10 ap »
2002 Atlantic 500
2004 B750

Rautsi63

  • Viestejä: 42
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #41 : Huhtikuu 15, 2017, 20:15:53 ip »
Hieno pyörä ja matalahko istuma korkeus
Sorry GMies, mutta jos ei jalka nouse eikä jaksa pyörää kyljeltään ylös nostamaan, pitäisi harkita muita harrastuksia tai punttisalia.

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #42 : Huhtikuu 16, 2017, 15:49:37 ip »
Aika moni ei saa itse pyörää kyljeltään ylös. En minä ainakaan nykyistä käyttöpyörääni. Enpä kyllä muista että olisi tarvinnutkaan. Joskus enduropyörää olen nostellut mutta sellaisella ajamiseen kuuluu olennaisena osana että joskus kellahtaa vaikka muuta aikoo.
Eikä se jalkakaan nouse enää kovin ketterästi mutta uskoisin vielä jonkin vuoden pärjääväni soolopyörän kanssa. Tallissa on valmiina pyörä joka pysyy itsestään pystyssä jos ei kaksipyöräisellä enää kykene. Moottoripyöräilylle on siis muitakin vaihtoehtoja jatkaa kuin kerrasta lopettaminen.

Rautsi63:sen syrjivää näkemystä en mitenkään kykene hyväksymään.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #43 : Huhtikuu 16, 2017, 18:34:22 ip »
Pyörät menee raskaammaksi ja nostajat voimiltaan kevyemmäksi Guzzisteilla, voi olla.
Saha perusvarusteisiin että saa vipuvartta metsästä jos korpiteillä pitää nostella?
Nevada vielä nousi ihan fine huonoillakin olkapäillä, mutta 1100 Calia ihan turha edes yrittää (kokemusta yhdestä kerrasta) ilman jatain apua/vipuvartta.
Päätä käytettävä kun punttisalilaitteet hajoittaisi entisestään paikkoja, en tosin ole kokeillut salien telinevoimistelua.
Hauska kehitelmä sinänsä tuo "jos ei jalka enään nouse".
Taitaa olla tehoa riittävästi ajo-ominaisuuksiin ja pysähtymistä ei tarvitse edes miettiä?
Mikä on toi tankin viereen vaihteistosta nouseva ohut tanko, verenpainemittari?





TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Päivän GUZZI
« Vastaus #44 : Huhtikuu 16, 2017, 18:49:58 ip »
Pyörän nostaminen on suurelta osin tekniikkalaji. Itse olen hakenut salilta sen verran itsevarmuutta, että saan väärälläkin tekniikalla pyörän ylös.
Hyvä pyörä, parempi mieli.