Updatet pitkästä aikaa.
Ei alkanu readerit siloin taannoin pelaamaan(topic:grison vasuri mykkä) ja läppärikin sano sopparin irti niin ei paljon karttoja imetty(alko suoraan sanottuna niin v******n että potkin pyörät ja läppärit tallin perälle ja aloin mököttään

).
Mutta kiitokset kaikille vinkeistä ja avusta! Paljon oli kyllä apuja.
Itseasiassa et matti menettäny mitään vaikket karttaa saanukkaan , oli melkosen huono kartta tieliikenteesä toi rexxerin race kartta.
Tohon asiaan liittyen mulla olis itseasiassa pieni SOS viesti.
kävin nimittäin eilen rm heinolla espoossa ja siellä päivitettiin uusi ohjelmisto grisoon(koska en ollut rexxerin karttaan aivan tyytyväinen), lopputuloksena se että nyt pyörä ei vedä alle 4 tonnin sitten huonostikkaan( rykii,yskii ja hakkaa).
Paljon eivät pysty siellä enää kuullemma tekemään.
soittelin tosa jo Nurmen Makellekki ja hän epäili että päivitys korjasi karttaa vain osittain.
perstuntumalla asiaa makustellen asia voisikin näin olla sillä pyörä tuntuisi pelaavan tuolla päälle neljän tonnin melkein kuin ennen päivitystä(toki hieman tukkoisuutta havaittavissa myös yläkierroksilla)
Joten Kysymykseni kuuluu että kun olen hieman huollissani siittä mitä käärmesoppaa tolle mun grisolle on syötetty niin löytyskö täältä etelästä vetoapuja että pääsis loppuviikosta varmasti tolla mopolla kotia (Ouluun).
Ajatus oli että jos jostain löytyisi kaveri jolla olisi aikaa/kehtaamista/mahdollisuutta kopioida jostain toimivasta 8v grisosta kartta talteen ja ajaa se tohon mun grisoon.
Eli haetaan yhtä 8v grison omistajaa ja yhtä diagin/readerin/writterin käyttäjää.
Itse olen tällä hetkellä varsinais-suomessa Taivassalossa ja voin tarvittaessa vaihtaa sijaintia sovittuun paikkaan.
Niin ja mahd. avustajien vaivannäkö tullaan palkitsemaan

Kiiitos ja anteeksi jo etukäteen: Tuomas